dimecres, 28 de gener del 2015

Cas típic 2068: noi li agrada noia, noi li agrada acomiadar-se de la trobada 2015

Hola gent de la trobada virtual! Soc altre cop en Pons. Em coneixereu de.... Bé si a aquestes alçades de la meva carrera blocaire no em coneixeu vol dir que aneu molt despistats. La veritat es que no tenia previst fer un tercer post per la trobada, però la pressió social m'hi ha obligat, fins hi tot la gent m'aturava pel carrer demanant-me de genolls que ho fes.

Aprofito doncs el post per acomiadar aquesta trobada, com a mínim per part meva com a autor, ja que encara queden dies per altres autors i per tan per continuar comentant nous posts. Com a administrador del bloc podria adjudicar-me el privilegi de planificar el post per l'últim dia de la trobada, però fet i fet ser administrador d'aquest bloc no es tan especial com m'agradaria, gairebé hi ha més administradors que participants, que no tinc gaire clar què hi pinten perquè en el fons la feina bruta la fet pràcticament tota la Carme, i jo no he fet res més que un altre participant, si descomptem tranquil·litzar l'Assumpta que sempre és posa molt nerviosa quan es tracta d'esdeveniments col·laboratius entre varis bloggers, i arreglar alguna petita trencadissa provocada per un administrador sapastre; no vull criminalitzar a la persona en qüestió per tal que no la senyaleu pel carrer i ho passi malament la pobre Sílvia, upss...

No he controlat si al final els 87 apuntats han fet la seva feina i han escrit mínim un post per cap, però si algú ha fallat no passa res, que no es preocupi que no es despertarà amb un cap de cavall al llit, o en el seu defecte el cap de la seva mascota preferida.
El poster de la paret de la meva habitació

M'ha sorprès gratament veure que la planificació dels posts al llarg del mes ha estat prou bona i espaiada i que hi ha hagut pocs imprevists. Digueu-me malpensat però un parell de posts esborrats sense voler per algú que no es l'autor els esperava. Ja sabeu, son aquelles coses que passen sense mala fe, però acaben passant quan hi ha 83 parells de mans tocant el mateix (no tenim cap participant manc, no? Si el tenim, si us plau que no s'ofengui, prou mèrit que té escrivint amb una sola ma).

També m'ha fet il·lusió veure la elevada xifra de comentaris per post. Sobretot si tenim com a referència només el nombre de comentaris dels posts previs a la trobada que publicava la Carme on lo habitual era que hi haguessin pocs comentaris o directament una quantitat irrisòria que feia plorar al MEV. Per últim també m'ha alegrat apreciar com la qualitat dels posts escrits ha estat força alta. Com sempre, uns m’han agradat més que els altres, però en general son bons; tranquils, us estalviaré passar vergonya i no faré un rànquing ordenant els posts d'aquesta trobada segons el meu (encertat) criteri.

Va contra el meu tarannà (bonica e infrautilitzada paraula) fer un post fora del meu bloc sense fer-me publicitat, per tan aprofito per recordar a algun despistat que encara no sap quan fa anys Pons's Blog (fet força improbable per altra banda), que demà dia 29 de gener compleix 9 (nou, pels de lletres) anys. No vull que us sentiu obligats a passar demà a felicitar-me, però que sapigueu que passaré llista. No vull que us ho prengueu com un amenaça, més aviat seria com una extorsió, trobo que la paraula “extorsió” té més classe, serà per la “x”? Per tal que no us perdeu pel camí us deixo l'enllaç futur al Cas Típic del novè aniversari: CT2069. Recordeu que al ser un enllaç futur aquest no funcionarà fins el dia 29/01/2015 a les 06:00.

Acabo dient que ha estat un plaer participar en aquesta trobada. Per qualsevol cosa ja sabeu on em podeu trobar, i el més important, jo se on trobar-vos ;)

49 comentaris:

  1. Dempeus i aplaudint :)

    (És una paraula ben bonica "dempeus".)

    ResponElimina
    Respostes
    1. jo encara diria més, "dempeus" és una bonica e infrautilitzada paraula

      Elimina
  2. Un post tan gran com el seu autor!! Glorios dia és avui per a aquest bloc, que el Pons mateix n'està publicant!

    Visca el Pons's blog ^^

    ResponElimina
  3. Ha estat un plaer participar en aquesta trobada, (o continuar participant-hi que pel que posa a dalt del blog encara van arribant alguns posts dels "tocatardans"). Ha estat genial i tot un exemple de bona organització així que m'uneixo a les felicitacions cap a la CARME que se les mereix sens cap dubte, i també tu que la feina de tranquil·litzar l'ASSUMPTA també té el seu mèrit, almenys més mèrit que el d'algun altre administrador del blog que, i ho sé de primera mà, no ha fet ni això.

    No faltaré demà al teu post d'aniversari, m'ho apunto a l'agenda. :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ens passem amb tanta felicitació cap a la Carmen que encara li pujarà l'ego, ho dic per experiència de primera mà ;)

      Gran memòria la teva que t'has d'apuntar a l'agenda un esdeveniment que passarà demà mateix!

      Elimina
  4. Jo crec que és de justícia que incloguis aquest CT2068 en la llista pel millor post de 2015. Fem molta conyeta darrerament, però avui toca felicitar-te per diversos motius, i un és per aquest genial post, molt en el teu estil, però dient coses maques del festival que hem muntant aquí, o que heu muntat aquí i del que molts hem pogut ser partícips. Molt gran el post, no seré un grupie, però t'ho reconec quan cal.

    També estic content de com ha anat això, i de la participació. Per l'experiència de c@ts ja sabia que als posts previs la participació és lamentable, però que quan toca la gent respon. I ja veus com respon. S'ha trobat a faltar gent, és clar que sí, però també hem estat molts i hem recuperat alguns vells coneguts, ni que sigui per un dia.

    I bé, lamento dir que no hi seré demà per felicitar-te el 9è (novè) aniversari del blog, però que em sembla una xifra molt remarcable, i ara torno cap al Pons's Blog a felicitar-te de manera avançada. Quan torni recuperaré el temps perdut, no ho dubtis.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb la tonteria, pràcticament la meitat dels posts de gener tenen pinta de ser candidats al millor post del 2015! Quanta qualitat! Fins hi tot jo mateix em sorprenc del meu nivell!

      No ets grupie? Vist els comentaris que em vas deixant cada vegada et costarà més defensar aquesta postura :P

      Es una llàstima que jo no coneixes tots els blocaires "morts" que han ressuscitat per un dia ja que provinc d'una altra galàxia de blocosfera on hi ha uns altres blocaires morts diferents els quals estan tan morts que ni tan sols saben res d'aquest bloc.

      En quan a la felicitació d'aniversari, encara que arribi per avançat i espero que també per endarreriment se que no em fallaràs, ni que sigui per què vigiles la teva pròpia salut...

      Elimina
  5. Brindarem! Espero que facis un bon pastís de xocolata, Som gent gormanda i ens agrada la trobada 2015.

    Salut! i ja t'ho diré demà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pastís de xocolata! I tant! Com em coneixes de bé Montse ;)

      Elimina
  6. I jo que em pensava que aprofitant la teva immensa capacitat robòtica de gestionar dades ens faries el resum final de participants, de comentaris, tot amb la precisió, exactitut i coherència que et caracteritza, però ja veig que no... Que si vull un resum, hauré de seguir amb la feina... Per cert que això de feina bruta no m'ha agradat gens... Ja t'estàs disculpant immediatament que al Roda al món tot està net i polit com una patena (que no sé si saps què és perquè aquest jovent d'aquestes coses npi)

    Malgrat aquestes mancances, el teu post està molt bé i t'agraeixo un cop més la teva ajuda i suport que ha estat molt important, potser més del que et penses. (Clar que no sé què et penses, tractant-se de tu...) Crec que sense aquests poquets comentaris a tots els posts previs,(i no anomenaré ningú, perquè tots sabem qui eren els que heu estat sl peu del canó durant més de 4 anys) la trobada no hauria arribat...

    Però en XeXu té raó, la gent finalment respon i ha estat una molt feliç trobada. Molt bonica i molt ben acompanyada. Els que conmten, sempre, són els que hi són.

    Moltes gràcies per tot, pons, una abraçada i fins demà... Et felicitarem al teu blog, m'apunto al pastís de xocolata que proposa la Montse!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pensava que això de les estadístiques ho submisnitraria el propi blogger. Si ni tan sols això es capaç de fer potser que la propera trobada la fem sobre wordpress, no?

      Jo al peu del canó d'aquest bloc durant quatre anys no he estat, però dos ben bons si ^^

      PD: Us veig massa il·lusionades amb el pastís de xocolata.

      Elimina
  7. Quin 'sust' que diria en Montilla, amb això del cap de la mascota al llit, pobre Bruc, sort que he fet acte de presencia!!
    I enhorabona a tots els 'admins' i gent que ha participat a la trobada,
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pons's Blog, amenaçant pobres mascotes des del 2006 ^^

      Elimina
  8. M'apunto amb el Pons a tots els agraïments que calgui (a Ell és clar -carnet de grupie Pons núm 2 després del Xexu), a la Carme que va ser el meu enllaç i amb qui ja mantenia un contacte abans de la trobada i a tots els anònims (almenys per mi) que heu fet possible això. M'ho he passat molt bé, m'ho estic passant molt bé i espero passar-m'ho molt bé en el futur… però A UN ALTRE RITME!!! La meva dona em mira malament. No diu res però jo sé que sospita que m'he fet addicte a la blogosfera… I no li queda part de raó. Tot i així després d'aquest gener, com diu la frase (i si no me la invento): "les aigües tornaran a la seva llera"(cauce per als no fabrians). Però estic segur que ens anirem "veient" i llegint en el dia a dia.
    M'han quedat molts blogs per seguir amb més calma…
    PD: Pons, pensa-t'ho bé, això del pastís de xocolata...

    ResponElimina
    Respostes
    1. De fet series en tot cas el número 3, ja que l'ahse ocupa el número 1 de manera indiscutible. A part d'en Xexu tinc constància de molts altres grupies, em sap greu, es el que passa quan un té un blog d'èxit ;)

      I si en comptes de baixar el ritme convences a la teva dona perquè també s'apunti a la blogosfera? :P

      PD: Els que em coneixen des de fa temps saben que jo i la xocolata no som amics, ni amb altres dolços tampoc.

      Elimina
  9. Això d'amenaçar mascotes no mola gens, que ho sàpigues!
    Bé, espera... ven mirat.... ho faries amb el gos babau de la bruixeta? ( ara que no en sent)
    Ja hauràs endevinat, i si no ho has fet molt em decepciones,que soc el gat foll. MIauuuuuuuuuuu ( Grinyol de gat mala bestia)

    ResponElimina
    Respostes
    1. S'ha salvat perquè la Bruixeta ha acabat fent la feina que li tocava, en una altra ocasió serà ;)

      Elimina
  10. Que mafiós que ets, blogairament parlant!!! Penso que m'he inventat un adverbi!!!
    Sense bromes, només dir que els comiats sempre et deixen aquell regust salat de les llagrimetes que s'esmunyen sense voler; però el d'avui no és així, perquè ha estat molt bonic descobrir, i compartir amb molta gent, aquesta fal·lera blogaire, i a més sabem que molts seguiran escrivint i fent-nos partíceps de les seves passions, del seus imaginaris o senzillament de pensaments!!!
    Gràcies per la feina que heu fet!!!! Heu tingut sort que no he toquetejat massa el blog, perquè sóc tota una artista desfent entrades!!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Espera't, no cantis victòria, encara queden dies de roda el món, encara ets a temps de fer alguna trencadissa en aquest blog

      Elimina
  11. Pons, m'he quedat més tranquil després que hagis aclarit, al començament del post, que aquella persona que vaig veure un dia agenollada davant teu, el que estava fent era demanar-te un altre post.
    Com que, cap al final del post has subratllat la "X" d'extorsió, m'han retornat els dubtes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agradaria saber què hi veu la ment d'en Xavier durant un dia a dia quotidià.
      Saps què? M'ho he pensat millor, no ho voldria saber...

      Elimina
  12. La Carme ha estat una amfitriona fantàstica. Tot a punt amb els detalls a què ens té asoctumats! I felicitat (avançades) pels 9 anys de blog. Tota una fita!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sap greu però aquí la felicitació no compta, s'ha de fer en el blog que toca en el dia que toca ;)

      Elimina
  13. Jo estic la mar de tranquil·la, no tinc mascota. Felicitats per la teva participació en l'administració de Roda el món i per facilitar les coses a la Carme tot tranquil·litzant a l'Assumptai. Tu, com sempre, ets genial!
    Com diu la Carme, també trobo a faltar les teves estadístiques, tan instructives i aclaparadores, diguem-ne definitives. No en tenim prou amb Blogger, ens cal una ment pensant com la teva.
    Fins demà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si hagués sigut el lamentable cas que no haguessis participat potser hagués optat pel gerani, qui sap.

      Elimina
  14. Hahahaha molt bé home, ara tota la catosfera pensant que sóc una histèrica... M'explico (i la CARME és testimoni) que a mi no em funcionava bé el sistema per deixar el post escrit en esborrany perquè després no em deixava accedir al panell... Finalment, vaig trobar una forma d'entrar-hi per la porta del darrera -degut als meus grans coneixements informàtics- :-DD

    He de dir, això sí, que jo, com no sabia que aquest blog tenia tants administradors (creia que la CARME i en PONS només) per no empipar la CARME, que ja veia que anava molt atrafagada, em vaig dir "calla, ara li comentaràs a en PONS que no pots accedir al panell" i, efectivament, em va tranquil·litzar molt :-DD

    Això s'acaba, qui ho havia de dir... El temps vola... No som res... Però... d'aquí tres anys una altra vegada, oi? ;-)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ratifico la versió de l'Assumpta i a més a més sé que com a mínim una altra persona, li va passar el mateix i no podia accedir als seus esborranys, cosa molt rara si un és autor del blog...

      Elimina
    2. Histèrica? No pateixis, la gent que et coneix una mica sap perfectament que es la persona més inalterable del mon. Ella i nervis? Conceptes totalment oposats.

      PD: No he sentit mai que algú tingui aquests problemes amb wordpress...

      Elimina
  15. Fa pena aquest to de comiat, però clar els dies van passant i ja en van 28, així que arriba la data de termini. La veritat és que ha estat una bona festa tot això i ara espero poder trobar la calma per assaborir ben bé molts detalls que poden sortir d'aquesta trobada. Gràcies a tots per ser-hi!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Comiat? No dona, pensa que cadascú dels que hem escrit té el seu blog, i si ens dona la gana continuarem escrivint allà. Jo segur, vaja ;)

      Elimina
  16. Un plaer ser-hi, tot i que no tant com voldria.

    Ets d'aquells que tenen un do pels discursos de comiat? T'ha quedat molt bé.

    ResponElimina
  17. Si no tinguéssim un pons a la blogosfera, l'hauríem d'inventar. Però el cert, és que seria ben difícil imitar-te, per no dir impossible. Amb permís de l'Ashe, m'encantes i aquest post demostra moltes de les coses de tu que sovint amagues però que tots sabem.

    Llarga vida al pons i felicitats per la Trobada, pel poc que he pogut estar, ha estat fantàstica!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquí et donaré la raó, Pons només n'hi ha un i no es fàcil d'imitar. Si bé es cert que ho veu intentar en el CT1800 com segur que recordes. Que va estar molt bé, però li faltava alguna cosa més :P

      Elimina
  18. El meu pare sempre em despertava l'endemà del meu aniversari amb un "felicitats més un dia", una forma agradable d'allargar la festa. Avui et dic "felicitats menys un dia" i així podem començar la festa una mica abans.

    I gràcies pels teus posts, de vegades fins i tot ocurrents... ;p

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si demà al matí em despertes tu a la meva habitació em fotré un bon ensurt xD

      Elimina
  19. Ves per on, aquest post m'ha confirmat que el teu blog surrealista, és una "pose", que en el fons el teu" tarannà" ( també m'agrada la parauleta) és reflexiu i assenyat...I veig que molt participatiu! Ja et felicitaré el dia que toqui, o sigui, demà, mentre et diré com fèiem abans : felices vigílies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja sabia jo que us hauria agradat que us fotés més canya, que aquí he estat massa suau...

      Felices vigílies? De debò? la gent "d'abans" sou ben estranys xD

      Elimina
  20. No és per res, però aquest post val per dos llençols dels meus. Així doncs, com és que a tu te'n deixen fer quatre?
    Un bon resum, Pons, i gràcies per no fer-nos passar la vergonya del rànquing.
    Però, però d'on han sortit aquests punyeters 40 comentaris? No veig l'Ahse per enlloc i havent publicat el mateix dia que jo, segur que has fet alguna trampa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja se que soc especial, però en aquest cas no m’he saltat les normes, aquest es el tercer post que penjo al blog de la trobada, el primer de tots que també porta l’etiqueta Pons es el de presentació de la Carme que em va fer quan em vaig apuntar.

      Sí! Faig trampes! Si investigues alguns dels blocaries que m’han comentat descobriràs que algun es un fantasma que realment no existeix...

      PD: Ara 42 :P

      Elimina
  21. Òndia, pons007! Jo no havia llegit aquest post? per què? digue'm despistada! (vaaaa, digue'm despistada) Felicitats pels 9 anys!!! I una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Despistada!

      Tan despistada que has escrit la felicitació en el blog que no és. Que més voldria el blog de la trobada que complir 9 anys!

      Elimina
  22. Torno a dir que no sembles tu, tot i que m'agrada el to del post.

    Agrair la teva participació i la feinada que has feta, tots sabem que sense tu no hi hauria blogs. ;)

    Pel que fa a l'aniversari del teu bloc, he arribat tard, però et felicito igualment. Per molts d'anys i per moltes trobades, virtuals o no!!

    Una aferradeta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser si que hi hauria blogs sense mi, però serien bastant més avorrits :P

      No m'hauries de felicitar a mi, a la fi i al cap jo no faig anys al gener, els fa el blog ;)

      Una ferradura!

      Elimina
  23. Mea culpa que no et conec del teu blog, sols d'aquí. Has fet un bon resum de tota la trobada per dintre i per fora. Si alguna entrada no t'agrada, pot ser que a un altre si. Empat! Al principi ja no vaig posar res perquè vaig pensar que era sols per dir que hi estaves. Això no és un comiat, és un nou principi, la primera pedra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em costa creure que hi hagi gent que no conegui el meu bloc! En quin mon vivim!

      Gràcies per la felicitació, encara que caigui fora de termini

      Elimina
  24. Ah! I FELICITATS més un dia. (CAra estic repassant les entrades que no he pogut veure abans)

    ResponElimina