divendres, 9 de gener del 2015

El que no faig mai

Quan es va proposar aquesta trobada quedava molt temps, semblava impossible que el món no s'hagués acabat encara, i m'hi vaig apuntar de seguida, és clar. Però el temps ha passat més ràpid del que semblava, hem vist marxar molts blogaires que espero que retrobarem aquests dies, però jo continuo aquí, amb tots els meus blogs en marxa, menys c@ts, que el vam, diguem-ne, aparcar. Per això quan s'acostava la data i la Carme ens anava enviant avisos, vaig pensar que era millor assistir com a espectador, participar activament en la trobada, però deixar que escriguin els que ens visiten des d'aquell altre món tan desconegut en el que viuen ara: el real. Però al final m'he decidit a escriure un post molt senzillet, en el que l'explicació serà més llarga que el contingut. Vull fer una cosa diferent, una cosa que no faig mai al meu blog.

Avui és el meu aniversari, en faig 37. No el celebro mai, ni tan sols ho menciono al blog, encara que alguns companys i amics blogaires ho saben i em feliciten. Sempre s'agraeix, tot i que no doni massa importància a la data, que pensin en un sempre agrada. I res, que aprofitant que aquests dies la catos està més poblada que de costum, vull celebrar amb tots vosaltres que faig anys i dir-vos que estic encantat que s'hagi apuntat tanta gent a la festa. Traiem el cava?

37 comentaris:

  1. Txin txin, Xexu... Faig un brindis per la teva felicitat que desitjo de tot cor, amb aquest cava virtual...

    No sé si recuperarem molts blocaires dels que jo no respiren... la mateixa guspira promotora de la idea fa dies que està totalment desapareguda i no em contesta els mails ni res... I d'altres autors en llista i amb el seu "clic" d'acceptació, fet voluntàriament i sense cap pressió ni amenaça... ;) ara diuen que han canviat d'opinió. Llàstima! També he tingut alegries de persones que han respost als meus correus i que espero que finalment arribin fins aquí.

    Moltes felicitats, XeXu!!!!

    ResponElimina
  2. Moltíssimes felicitats, Xexu!!!!
    Gaudeix del dia i brindem a la teva salut!

    ResponElimina
  3. 37, ja? Però si semblava que fos ahir, que en tenies 36. :-D

    M'uneixo al brindis per la teva salut, per la teva felicitat i perquè en celebrem junts (que malgrat la virtualitat, no estem separats del tot) molts més.

    Moltes felicitats!!

    ResponElimina
  4. I tnt, Xexu, volem celebrar-ho ambtu! Per moooooolts anys! I aquest cava? eh? eh?eh?

    ResponElimina
  5. Doncs vinga aixequem les copes, ei! que siguin de les que fan xin-xin de veritat
    No si val que siguin de plàstic, que l'ocasió bé s'ho mereix.
    Per molts anys XeXu, per compartir aquesta data assenyalada, per que ens continïs regalant-nos els teus posts i el més important: que siguis feliç i la salut t'acompanyi.
    No m'omplis gaire la copa, que he de conduir !

    ResponElimina
  6. 37! Si gairebé estàs a punt de colar-te a la fruiteria ;-)
    Felicitats!

    ResponElimina
  7. En lloc de cava, puc portar una mica de flumil? :-DD

    Hahahaha MOLTES FELICITATS, XEXU!!!

    Què jovenet ets, fill meu! Qui en pogués fer 37!! :-P

    Va, jo col·laboro a la festa amb això, això i això :-)))

    ResponElimina
  8. Per molts anys!!! Has triat una bona manera diferent i virtual de celebrar-ho. Xin-xin :)

    ResponElimina
  9. Ei! Jo m'havia passat abans pel "llibres i punt" i et preguntava si era el teu aniversari... doncs felicitats, capricorni... veig que en som uns quants...

    ResponElimina
  10. Per molts anys! I un brindis, per tu Xexu!

    ResponElimina
  11. Doncs m'agrada aquest post, és diferent!
    Per molts anys bioquímic!

    ResponElimina
  12. UI! Fas anys el mateix dia que la meva iaia, Clar que ella en fa uns quants més. Bé, que et dobla l'edat i encara n'hi sobren :)
    Moltes felicitats , pels anys i per mantenir els blogs en actiu

    ResponElimina
  13. Alcem les copes i fem-les dringar, encara que sigui virtualment.

    Salut i alegria a la vida dels anys!

    ResponElimina
  14. XXXVII
    Xexu
    Xin Xin
    Xampany (català)
    Xavier

    ResponElimina
  15. Moltes felicitats!!! Sempre hi ha una primera vegada. Viu els teus 37 i que en facis molts més. Per a mi ets una criatura encara. També alço la copa...

    ResponElimina
  16. felicitats jovenet.....aviat hauràs de fer com jo que poso les espelmes al pastis amb el dia que faig els anys i no els que compleixo.

    ResponElimina
  17. En les trobades sempre hi ha qui és confesa...hehehe. Felicitats!!!

    ResponElimina
  18. XeXu, què és això de no celebrar l'aniversari? No serà perquè en són molts, no? Jo els considero pocs i amb una història tan llarga dins la catosfera... Els premis C@ts! Els acabava de conèixer i ja van desaparèixer.
    Que hagi estat un bon dia! Penso que per la companyia no et pots queixar, no?

    ResponElimina
  19. M'agrada molt que expliquis una cosa tan personal, que fer anys amb bona salut, sempre és una satisfacció i més tu que encara ets un xaval...Gràcies per convidar-nos a la festa. Jo faré xin-xin amb aigua mineral sense gas! Per cert no hi ha posts senzillets ( almenys en aquest bloc) perquè penso que tothom hi ha posat el cor...
    FELICITATS!

    ResponElimina
  20. Moltes gràcies a tots! Va ser un dia d'allò més normal, però vaig rebre moltes felicitacions. Al final vam sortir a sopar sense reserva ni res, per això vam haver de caminar fins que ens van agafar a algun lloc! Cerveseta i cap a casa. Ja us dic que no el celebro mai massa, però em va agradar la idea de compartir-ho aquí! Seguim, que aquesta trobada està plena de gent maca.

    ResponElimina
  21. arribo un dia tard però res noi celebro molt que hagis volgut compartir el teu aniversari aquí amb tots nosaltres moltes felicitats Xexu i per molts anys!

    ResponElimina
  22. Per molts anys, XeXu! Al final vas brindar amb cervesa... :)

    ResponElimina
  23. Que siguis feliç, Xexu! Un bon dia per escriure un post dedicat als blogaires.

    ResponElimina
  24. OH, ets molt jove!!! Moltíssimes felicitats i per molts anys. Un brindis per tu.

    ResponElimina
  25. Vaig tard noi, però no per això em salto les felicitacions. Que els gaudeixis més que mai! Salut!

    ResponElimina
  26. Per una trobada com aquesta, bé s'ho val això de treure el cava per celebrar anys.

    ResponElimina
  27. Felicitats Xexu. Per molts anys i nosaltres que els vegem. Què jove ets!

    ResponElimina
  28. Crec que encara ha quedat un poquet de cava que aprofito per fer un brindis ...
    per una LLARGA VIDA, XEXU!!
    sigues SEMPRE FELIÇ!!

    ResponElimina
  29. Arribo uns dies tard... però tampoc massa! :P PER MOOOOLTS ANYS XEXU!

    ResponElimina
  30. Per molts anys, XeXu! Jo sempre he pensat que quan som en un camí, fem via sense saber qui ens trobarem ni si trobarem dreceres que ens menaran a d'altres llocs.

    Avui som aquí i recordem un camí que hem recorregut plegats que ens deixa bons records.

    ResponElimina
  31. Doncs la trobada va ser el lloc genial per celebrar el que no celebres mai!!!! Amb una mica de retard, moooltes felicitats!!!!!!! petonets!

    ResponElimina
  32. Arribo tard, però m'afegeixo al brindis.
    Salut, Xexu!

    ResponElimina
  33. Eps XeXu, felicitats que 37 no es fan cada día!!!
    Salut! i endavant!

    ResponElimina