dissabte, 3 de gener del 2015

Trobem-nos!!




Fa només un parell de dies que s'ha donat el tret de sortida d'aquesta TROBADA VIRTUAL que va ser convocada fa quatre anys i que ja tenim aquí. He pensat que és un bon moment per "passar llista" de tots els que ens hi hem apuntat i he preparat una mega-sopa de lletres amb els noms que fem servir al món dels blogs.

En l'últim recompte (02/01/2015), en som 85 i tots estem representats dins la sopa de la mateixa manera que apareixem a la llista "CONTRIBUÏDORS" de la barra lateral, encara que sense espais ni signes de puntuació que he hagut de treure per poder fer-la. Només unes poques excepcions, en el cas de les dues MONTSE les he diferenciat segons el seu blog i apareixen com MONTSEARMARI i MONTSEMAR, i també surten diferent els noms JORAI, LOLITALAGARTO, MARTI i MORTADELLACASOLANA que a la llista apareixen amb un altre perfil.

No cal que busqueu tots els noms, us demano només que, si us ve de gust, cadascú busqui el seu i que feu un comentari dient on us heu trobat indicant les coordenades de COLUMNA i FILA de la lletra inicial i la DIRECCIÓ en que està escrit el vostre nom.

Comencem a "passar llista"...

92 comentaris:

  1. Començo jo mateix, la "M" inicial del meu nom és la que es troba a l'encreuament de la columna 21 amb la fila 5 i es llegeix en direcció SUD (de dalt a baix).

    En conseqüència, tenim que: [MCABEU (21 , 05 , S)]

    ResponElimina
    Respostes
    1. Digues-li "O", digues-li "W" t'has trobat perfectament: VICTORPAMIESIRIUDOR (19,1,W)

      Elimina
  2. La primera X del meu nom està a la columna 23 on es creua amb la fila 18, i es llegeix d'esquerra a dreta.

    Només un suggeriment, que el faig només perquè tu, Mac, sols donar totes les indicacions als teus enigmes. Potser podries indicar en quines direccions poden estar els nostres noms, ja que hi ha molta lletra i potser algú no sabrà si es pot buscar del dret o del revés. Segurament deu poder ser en qualsevol direcció, només ho comento. En tot cas, jo he tingut sort, que està en la direcció fàcil!

    ResponElimina
    Respostes
    1. [XEXU (23, 18, E)]

      Sembla un versicle d'alguna cosa...

      Elimina
    2. Tens raó, realment hi ha molta lletra. Les direccions en que poden estar els noms són les 8 que marca la brúixola que encapçala la imatge (N, NE, E, SE, S, SW, W, NW).

      Elimina
    3. Per cert, que no t'ho havia dit... que t'has trobat perfectament. ;-)

      Elimina
  3. [CARME ROSANAS (13, 14, SW)]

    N'he trobat una pila, però deixarem que es bisquin ells mateixos.

    Ès una passada de sopa de lletres, impressionant!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu també has trobat ben ràpid el teu nom. Pel que fa als altres millor que es busquin ells però, si vols, tens el XAREL-10 per dir-ne algun. ;-)

      Elimina
  4. Bon dia i bon any,

    m'he trobat a la columna 24 i fila 7 en direcció nord. Felicitats McAbeu, sempre genial.

    ResponElimina
    Respostes
    1. [CONSOL (24, 07, N)]

      Amb el teu permís, Consol poso la teva informació, en format versicle o fòrmula màgica, o missatge cifrat... no sé que té que m'encanta...

      Una alegria veure't, bonica. Se't troba a faltar, que consti en acta.
      Una abraçada

      Elimina
    2. Gràcies. Ben trobada (a la sopa) i ben retrobada per aquí. ;-)

      Elimina
  5. Quin faenon!!! Molt original, McAbeu.

    Jo m'he trobat en (23, 22, W)

    Bon dia a totes i tots!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies i també ben trobat DISSORTAT (23,22,W)

      Elimina
  6. M'ha costat paciència i calma (bones conselleres), però al final m'he trobat! (podria ser el títol d'una novel·la):

    [AUGUST (28, 12, S)]

    Aquesta cerca m'ha despertat reflexions curioses… Sobre la identitat i el llenguatge, o com de difícil és trobar-se entre la multitud (i això que només som una vuitantena!)

    Quina feinada has fet McAbeu (per cert, no estaràs casat amb una Parellada o un Xarel·lo?).

    Salut a tothom!


    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb paciència i calma de vegades és com s'aconsegueixen els èxits més grans. Correcte, AUGUSTGARCIA (28,12,S)

      Segur que alguna relació familiar hi ha amb els Xarel·los i amb el tiet Pere Llada. ;-D

      Elimina
  7. Dins d'aquest galimaties xifrat que ens has dedicat a tots, sols reconèixer les teves arts on en la transformació ens impliques...
    he trobat ANTOM en 6 -13 - ...
    per molt que he buscat no he sabut veure més.
    agrair amb un aplaudiment el teu treball. Anton.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per evitar fer més galimaties del que ja pròpiament és, he fet la sopa amb els noms del nostre perfil de Blogger. En el teu cas, Anton, hi apareixes com REBAIXES (17,12,E).
      Gràcies a tu!

      Elimina
  8. la B de bruixeta es a la fila 17 creuant-se amb la 9 es llegeix en diagonal cap a nord.
    Bona feina, Mc! ;)

    ResponElimina
  9. M'he trobat [BARBOLLAIRE (20,13,E)]

    Molt bé això del 13! Jo en sóc d'un, de 13!

    Genial sopa de lletres!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs m'alegra haver-te encertat almenys un 13. ;-)

      Elimina
  10. Ja veig que no em guardes rancúnia per haver-te fet fer la sopa dues vegades, McAbeu. M'ho has posat fàcil:
    (22, 01, S)
    Gràcies. I ja que sembla que estem citant la Bíblia:
    Benaurats els curiosos, abans d'hora i tot, perquè obtindran misericòrdia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pots estar segura que no, m'enfado poc en general però aquí a la blogosfera encara menys que si hi sóc és per passar-m'ho bé i no vull cap mal rotllo. Gràcies a tu per tornar-te a buscar i m'alegro que t'hagis trobat fàcilment (a veure si serà perquè havies entrenat abans ;-D)
      TERESADUCH (22,1,S)

      Elimina
  11. Si us plau! que algú em trobi! que estic perdut entre tanta lletra!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Va, et donaré una pista. El teu nom comença per "P".

      ^_^

      I, abans que em maleeixis els ossos, alguna més: Està escrit en direcció sud i la fila i la columna són nombres parells. A veure ara...

      Elimina
    2. 12-25 S-N
      Et felicito crac del joc. Sort que els de casa m'han ajudat.

      Elimina
    3. Gràcies i està molt bé que els de casa hi col·laborin, és clar que sí. MONTSEARMARI (25,12,N)

      Elimina
  12. Maremeva, no em trobava!!!

    17, 15, NW

    ResponElimina
    Respostes
    1. La qüestió és que ha sortit, encara que et fas una mica d'embolic amb la direcció. PILAR (17,15,SE)

      Elimina
  13. Admiro la paciència d'alguns blocaires a l'hora de fer els seus posts...
    Jo, lupa en mà ( ben real) em sembla que sóc, a la fila 20 columna 27, direcció Oest...
    Pons, si vols et puc donar una pista,( gràcies a la lupa) fila 8 direcció Sud, només cal que treballis una mica i busquis la columna...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb la lupa ho has vist perfectament. ;-))
      MROSER (27,20,W)

      No es pot queixar en Pons, com li facilitem la feina...

      Elimina
    2. columna 24!
      Gràcies!

      Elimina
    3. Sabia que te'n sortiries PONS (24,8,S)

      Elimina
  14. També adiro la paciència de fer aquesta gran sopa de lletres. Felicito a la7es persona/es que ho han fet possible

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies. No t'animes a buscar-te? Et puc donar alguna pista també, la "M" que comença el teu nom està en una columna múltiple de 5, en una fila múltiple de 6 i escrit en direcció NE.

      Elimina
  15. Tu també has fet els deures. Quina faenassa!

    Columna 18, filera 23, Est.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Més que fer-los, els "deures" us els poso per que els feu vosaltres. :-))
      I en fa molt feliç que us hi avingueu. Bona feina
      NOVESFLORS (18,23,E)

      Elimina
  16. Ostres que ben muntat! Encara no m'he trobat, però ja ho tornaré a provar.
    Molt bona feina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies. Una pista també per a tu. La columna i la fila on es troba la teva "M" inicial comencen per 2 i el nom està escrit en direcció Nord.

      Elimina
  17. He flipat amb la sopa de lletres!!! Uff, m'ha costat però al final m'he trobat i no he vist a ningú més, ja tenia la mosca darrere l'orella, però com tu bé dius, amb paciència i persistència s'aconsegueixen moltes coses. El felicito per aquesta passada de llista tant interessant i et dono les gràcies perdonar tant de joc.
    Laura T. Marcel (16, 12, NW)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les gràcies us les dono jo a vosaltres per jugar-hi :-)

      Elimina
  18. noi quina feinada ! ets un geni! miraré d'anar cercant però 85 dins la sopa de lletres és una passada!

    ResponElimina
  19. acabo de trobar a la gemmasara a 08 23 i a la yaiza columa 15 fila 25
    uaua m'acabo de trobar a la 25 de dreta a esquerra fila 21 direcció oest

    ResponElimina
    Respostes
    1. La qüestió era trobar-nos a nosaltres mateixos :-)), i tu, al final, ho fas perfectament ELFREELANG (25,21,W)

      Elimina
  20. Ei! Entre el 24 i el 15, ben vertical, al contrari de la meva esquena :-D Quina feinada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dius les files però no la columna, però és igual que està clar que t'has trobat: JOANGUASCH (30,24,N)

      Elimina
  21. Primer n'he trobats molts abans del meu, però a la fi ha sortit sa lluna (columna 18, fila 8, NW) i crec que així com t'ho enviat per correu ho veuràs millor (ho volia enganxar aquí però no sé com ☹).

    Ha estat una idea excel·lent, Mac!!
    Aferradetes! ☺

    ResponElimina
    Respostes
    1. He rebut el correu amb la imatge de la sopa però amb les coordenades n'hi ha ben bé prou i queda clar que has fet molt bona feina SALLUNA (18,8,NW). Aferradetes!!

      Elimina
  22. M'he trobat al 21,16 direcció Est! Molt bona currada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'has trobat perfectament IGNASI (21,16,E). Moltes gràcies!!

      Elimina
  23. Ai!! Aquest mestre dels enigmes que ens posa deures en plenes festes. Bé com no vull que em castiguin m'he trobat l'A inicial del meu nom a la columna 27, fila 18, direcció N. I com sé que el mestre és molt exigent amb les expressions matemàtiques diré:
    [ALFONSOROBLESMOTOS (27, 18, N)]
    Molt bé Mc

    ResponElimina
  24. HCREMPJ (12,24,W). Un fort vent de llevant m'ha donat la volta al nom com si fos un mitjó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les llevantades fan molts desastres. Així que gracies per fer la feina malgrat les inclemències meteorològiques. :-))

      Elimina
  25. Mac que divertit, amb la feinada que t'ha portat. El meu nom comença a la columna 15 amb la fila 8 i va en diagonal fins la columna 2 fila 21.
    Que emocionant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si us ho heu passat bé, la feina (que tampoc ha estat tanta) queda molt ben pagada, :-))
      Trobes perfectament el teu nom DRAPAIREDEMOTS (15,8,SW)

      Elimina
  26. Bon migdia! Passo a deixar constància que m'he trobat ;-)

    ASSUMPTA!! (26, 15 W)

    :-DD

    ResponElimina
  27. m'he trobat m'he trobat!!! Quina ilu!!!! hihihi, columna 16 i fileres 23,24,25 escrit en dos direccions!!!!
    Moltes gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Coses de tenir un nom tan curt i,a més, cap-i-cua. :-))
      Les teves dues solucions són ben correctes ADA(16,23,S) o ADA(16,25,N), però és que a més encara surts en un altre lloc ADA(18,10,SE) o ADA(20,12,NW). I no m'estranyaria que n'hi hagués alguna altra... :-)

      Elimina
  28. Quan ja em donava per perdut, la cullera per la sopa de lletres feia aigües, m'he trobat reculant a la línia 25, del 14 al 10. RAFEL
    Bon any i bons enigmes MAC

    ResponElimina
    Respostes
    1. No s'ha de donar mai res per perdut del tot. ;-)
      Correcte RAFEL (14,25,W)

      Elimina
  29. Pensava que seria impossible trobar quatre lletres en aquesta super sopa! Però m'he subestimat.... no recordava lo bona que era fent sopes de lletres quan competia amb el meu padrí... :) El meu està en diagonal i va de la 12/06 a la 15/09!

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'entrenament previ, i més si és amb els padrins, sempre obté la seva recompensa. :-))
      Per cert, com li ha passat a l'ADA, el teu nom és tan curt que a més de sortir on dius tu ALBA(6,12,SE) també apareix en un altre lloc ALBA (1,7,SE).

      Elimina
  30. Jo començo a la 2, 2 i estic en diagonal. Déu ni do, la feinada que has tingut!

    ResponElimina
  31. Ostres per fi m'he trobat!!! a la tercera i amb la imatge ampliada unes quantes supermegues!
    columna 1 i fila 14!!! nord est!
    ei, molíssimes gràcies Mac! em fa molta ilu... mai m'hagués arribat a imaginar que acabaria sent un petit bocdí d'una sopa de lletres boníssima ( visca la modèstia), i que en algun sopar acabaria sent crospida per algú... Bon Profiiiiiiit!!!!

    Lolita Lagarto

    (per qüestions tècniques irresolubles en aquests moments signo com a Bloggup! i el meu blog no és el de Bloggup, però bé.. això ja seria una altra història..
    :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. La Carme em va avisar d'aquestes "qüestions tècniques" i per això vaig poder fer-te sortir amb el teu nom de veritat que has trobat perfectament LOLITALAGARTO (1,14,NE)

      Elimina
    2. Ah!. I moltes gràcies també a tu (i a tots) per jugar-hi i BON PROFIT!! :-DD

      Elimina
  32. Deumeu! Avui no porto les ulleres! :D però vindré a buscar-me en aquesta sopa de lletres, ja hi podeu pujar de peus!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com als altres que han comentat, et dono unes pistes per facilitar-te la feina, La columna i la fila on hi ha la "M" són nombres senars i el teu nom (recorda que és MONTSEMAR) està escrit en direcció SE

      Elimina
  33. 9 horitzontal i tirant enrere avall fins a 10 vertical. Ole! :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt ben trobada, CANTIRETA (9,2,SW). Olè!! :-DDD

      Elimina
  34. Enhorabona al que l'ha fet i als que s'han trobat.
    N'he trobat alguns, quina feinada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies. Per si t'animes a trobar-te tu mateix, et dono alguna pista. La "X" inicial del teu nom està en una columna superior a 10, en una fila inferior a 10 i escrit en direcció SW

      Elimina
    2. Amb les pistes que has donat ha estat més senzill: 11, 02.
      Gràcies

      Elimina
    3. El que compta és que finalment t'has trobat. :-)
      XAVIERPUJOL (11,2,SW)

      Elimina
  35. Sí, ja m'he trobat, McAbeu.
    A veure si ho dic bé...
    JORDIDORCA, 04, 25, NE
    Gràcies,
    quina feinada!

    ResponElimina
  36. Jo pensava que no hi era, però sí; 24, 01 cap a baix -és clar- i a l'oest.
    Increïble!

    ResponElimina
    Respostes
    1. En Mc, no s'ha oblidat de ningú!!!

      MÀRIUS DOMINGO DE PEDRO (24, 01, SW).

      Elimina
    2. És clar que hi ets!!. Com diu la CARME, no m'he oblidat de cap dels 85 contribuïdors de la llista que per alguna cosa aquesta és la Sopa de Lletres Oficial de la Trobada. ;-D

      Elimina
  37. Ostres, m'ha costat, els trobava tots menys el meu ;) Però al final m'he vist: 03/01, diagonal cap avall (o siga, SE), ALFREDRUSSEL. Quina faenassa, felicitacions!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El que estem buscant sempre és l'últim que apareix. ;-)
      Molt bé ALFREDRUSSEL (1,3,SE)

      Elimina
  38. ja ho tinc !!
    soc al 9- 01 i baixo en diagonal

    ufffff ..jo soc poc d'aquestes coses, pero m'ha agradat !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro que t'hagi agradat i que t'hagis trobat :-)
      SARGANTANA (1,9,SE)

      Elimina
  39. Puigmalet (28, 01, S).
    Una fantàstica (i, evidentment, lúdica) manera de reunir-nos dins d'un altre espai de reunió. Enhorabona per la idea, Pere Llada i bon any 9!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agraden les reunions lúdiques, certament. ;-)
      Moltes gràcies i bon any, company!

      Elimina
  40. Holaaaa!
    Ara ve quan la cago!!
    DAFNE, (04, 20 S)
    Quina bona pensada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Res d'això, que ho dius perfectament. Gràcies per fer-ho. :-)

      Elimina