dissabte, 31 de gener del 2015

Un món petit i gran


Un món petit, ric, gentil, que espurneja entusiasme, ens ha convidat aquest gener a participar d'un món més gran, com si d'un ram de mimosa es tractés. Bell pom de moixaines grogues.



Cadascú amb el seu esclat particular, amb la llum agradable i acollidora, hem vingut a compartir el color i el viatge que vam iniciar ja fa una colla d'anys.
Tot just estrenat el periple del 2015 encara ens queda molt per rodar.
Estaria be poder asseure'ns en alguna branca per poder compartir, de nou, la riquesa de tons que ens regalem els uns els altres.
Qui s'anima?



Gràcies, col·leccionista, per fer aquest rodar el món i tornar-hi!

19 comentaris:

  1. Un món petit i gran,
    on cadascú hi és,
    perquè hi són els altres.

    Gràcies, seguirem rodolant.



    ResponElimina
  2. I aquest món petit esdevindrà més gran cada vegada que si afegeixi un amic blocaire...I serà un homenatge a la diversitat, ja que cadascun dels seus components i aportarà el seu especial tarannà...

    ResponElimina
  3. M'agrada molt la mimosa... Des de sempre. I aquestes fotos sòn precioses, sembla que la puguis tocar.

    Espero que rodem molt i que plens d'aventures i de coneixences, poguem compartir-les en el nostre petit món de cadascú i en el món comunitari.

    Gràcies per venir a fervel comiat... D'aqui no res entrarem en el temps de descompte... Però no baixeu la guàrdia, que envara tenim 3 o 4 dies de feineta, per aquí... A veure què muntem.

    ResponElimina
  4. Em temo que no trobarem branca capaç d'aguantar-nos a tots! Però com diu la Montse, seguirem rodolant...

    ResponElimina
  5. Quins grocs més aromàtics els de la mimosa!!
    Seguirem rodant, a la branca i allà on calgui.

    ResponElimina
  6. Sense un munt de móns petits de cadascú no existiria el món gran on som tots. Seguim rodant!!

    ResponElimina
  7. "Bell pom de moixaines grogues", m'ha agradat aquest apunt. Les moixaines les solem fer als nens però ens costa més fer-les als adults. I a tots, totes ens fan falta, segur!
    Aquesta trobada ha estat com una "orgia" de moixaines (si em permeteu la imatge).
    Que continuï així, ara ja amb més calma. Que totes les masses piquen, que diu la dita!
    Salut Fanal blau! Unes fotos precioses i un missatge encantador.

    ResponElimina
  8. un gaudi intents llegir-te de nou fanalet blau! amb tot el color de la mimosa , bellíssima, igual que els tus mots i les teves imatges , igual que tu gran persona! abraçades!

    ResponElimina
  9. Oh, Fanalet, m'has recordat els fragtals de la nostra amiga comuna... recordes? Un blog, un conjunt de blogs... ja sé que no sóc científica (sóc de lletres de tota la vida) però és apassionant, això. I tu m'ho has recordat. Mil petons, que composen un conjunt petonejador (ho veus, com no sóc científica, jo?) ;)

    ResponElimina
  10. No podia faltar ací, a la trobada aquesta, els teus bellíssims grocs. Abraçades.

    ResponElimina
  11. Abans et visitava, mirava les fotos tan boniques que posaves. Ara estic més allunyada. M'agrada veure't aquí aquest petit món ple de grans persones, com tu.

    ResponElimina
  12. Ha estat bé compartir aquí tots, cadascun amb els seus colors.
    El teus grocs barrejats amb les teves paraules han donat caliu al meu dia. Gràssis, nina!

    Aferradetes! ❀

    ResponElimina
  13. Com ja vaig ensenyar en el seu dia, quan Estimats bloguers, al meu poble hi ha uns castanyers centenaris. A cada una de les seves poderoses branques n'hi cabem deu. I si no m'he descomptat, n'hi ha un que té nou branques. Just! Hi cabem tots. No és tan vistós com la mimosa, però serviria.
    Bonica col·lecció de coixins! Patchwork?

    ResponElimina
  14. I tant que és per animar-se!!!!! amb l'olor i calidesa de la mimosa, el sol d'hivern.

    ResponElimina
  15. Un dia hauríem de jugar a què hagués passat si la Carme no estigués per aquí entre nosaltres, si quan se li va omplir aquell blog de bloctum hagués decidit plegar i no passar-se a blogger. A saber on pararíem tots nosaltres... potser ja hauríem plegat fa temps.

    ResponElimina
  16. uns petits mons que al estar en contacte amb altres petits mons fan una petita galàxia ;)

    ResponElimina
  17. Tens els colors i les paraules sempre a punt.
    Jo m'hi a punto!

    ResponElimina
  18. Tens els colors i les paraules sempre a punt.
    Jo m'hi a punto!

    ResponElimina