dilluns, 29 de gener del 2018

CRIMINAL O IMBÈCIL... aquarel·la



Amics, companys... el 6 –febrer- 2018 compliré 87 anys el que crec que em situa en el de més edat d’aquest meravellós grup. Vull dir-vos també que em faltaran deu anys més per arribar a la fita on va parar el seu camí la meva mare, o sigui 97anys, en canvi el meu pare... jo he estat per aquí fins ara dues vegades el que ell ( 44 anys)... Ells també somniaven com crec que vosaltres. La nit passada m’ha succeït... Aquí us ho poso... Què hi podeu dir, si us sembla ajudar-me, el que he de ser segons el somni en el nou pervindre? // —anton.

En somnis he vist:
- Vols ser criminal
O imbècil ...!!
Enjullat en la premissa
he quedat mut,
a punt de caure al pou
de les misèries de la vida.
He reflexionat...
El criminal és un imbècil
que lluita per escapar de si mateix
dintre de la seva carn...
I l’imbècil es criminalitza
a ell mateix, però ho sap ell ?

DE REBAIXES 18.-  ANTON.- T.E.-29-1-18

9 comentaris:

  1. Difícil dilema tal com ho planteges, Anton...Vols dir que aquet somni es refereix al teu futur? Hi ha més opcions...
    Jo diria que la diferència és, que el criminal tria aquesta opció i l'imbècil, el pobre, no sap que ho és...

    ResponElimina
  2. L'opció és sempre, sempre, ser persona. Fins al final. Mesurar cada gest per no caure fora del camí.

    ResponElimina
  3. Com en gairebé tots els dilemes de "blanc o negre", jo crec que la millor solució és "el gris". Per sort, la vida ens ofereix un gradació de possibilitats entre els extrems. Com diu en JOAN, el que hem de procurar és ser "persones" i actuar sempre en conseqüència.

    ResponElimina
  4. Nomes és un malson, cal despertar!!

    ResponElimina
  5. No som criminals, ni volem ser imbècils ... hem de trobar un altre camí.

    Falten pocs dies pel teu aniversari i t'avanço la primera felicitació.
    Que siguin uns 87 ben feliços i continuis amb energia i creativitat per escriure i per pintar.

    I per venir-nos a veure de tant en tant! Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Ni criminal ni imbècil vell amic; vull que siguis per sempre el iaio Anton, el dels trenets, l'artista, el iaio amb l'esperit més lúcid i jove que m'hauria agradat tenir de iaio de veritat.
    I moltes felicitats per aquests esplèndids anys que ben aviat compliràs.
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
  7. Com s'ha repetit, només és un somni i, per sort, la vida s'obre a d'altres infinitats d'opcions. Apaga el somni i obre'n un de nou!

    ResponElimina
  8. Vaja dulitat. Més val viure la realitat que continuar en el somni.

    ResponElimina