dijous, 1 de gener del 2015

Benvinguts a la TROBADA GENER 2015

Benvinguts tots,  
molt bon mes de gener...   
Molt bon any 2015!!!

Passeu, passeu...  que jo us  vaig cantant la cançó...

(tunejada o espatllada per la Carme)


Fa una nit clara i tranquil·la,
hi ha una lluna que fa llum.
Els convidats van arribant
i van omplint tot aquest blog
de color i de perfums...
Heus aquí la sargantana, L'Alfred Russel,
L'Albert porquet

la Teresa Duch i la Virginia Palomo i la Zel
en McAbeu i  Joan Gasull

Oh! Benvinguts, passeu, passeu.
de les tristors en farem posts...
A casa meva és casa vostra,
si és que hi ha cases d’algú.


Hola Sa lluna! I en Joan Guasch!
Hola lolita  i Alyebard
La Fanal Blau  i en jo rai
en Deric,  XeXu  i  l'Anton,
la Glòria Bosch i la Consol

La rateta i la bruixeta
i els seus gats i el seu gos
El mag wizard, i la roselles,
en Fra Miquel i en Puigmalet
La Rita i l'Ada i la Gemma Sara.

Bona nit,  Xavier Pujol,
senyor  Veí  i La Quadern
Alfonso Robles i en Rafel
La Noves Flors i L'Elfreelang
senyora Marta i  la Pilar.

En Barbollaire ve amb la Joana
agafada de bracet,
hi ha l'Helena que fa versos,
guspira, Cèlia i  Galionar
la Dafne, en Víctor i en Viu (o mort).

A les dotze han arribat
la fada bona i la Pujolàs
la Judit  i en Martí
en Jordi, l'onatge i la rits,
l'August Garcia  i la Isabel.
La Drapaire i la Mª Antònia
la papallona  i la Montserrat
en Jordi Dorca i Josep Manel
la Sílvia i l'Alba i en Ferran
l'Assumpta, en Màrius i en Jotapé.
L'artista Maijo i la Laura 
la Maria Roser i el senyor pons
de Mataró ens ve en Joan 

i de Molins, baixa l'Àlex Ros.
la Loreto i la Clídice també.
La Mortadel·la casolana,
la Yáiza que riu al meu costat.
Corrents, corrents ve el dissortat.
Arriba en Toni  amb el seu Bruc
amb la Mireia i la Maria, ja hi som tots.

Si ets l'Ignasi!!! i jo no et veia
i has arribat ben puntual.
Però el teu lloc sí que l'hem guardat
amb la cantireta al costat.
ja estem a punt per començar.

Oh! Benvinguts, passeu, passeu.
Ara ja no hi falta ningú,
o potser sí, ja me n'adono que tan sols
hi faltes tu...

També pots venir si vols.
T'esperem, hi ha lloc per tots.
El temps no compta ni l'espai...
Qualsevol nit pot sortir el sol.

No m'he atrevit a cantar-la,  amb la nostra lletra, però segur que es pot  cantar...

Passeu, passeu...
que la trobada  acaba de començar!!!

84 comentaris:

  1. Amb aquesta cançó i de la teva mà és impossible resistir-se, jo ja hi sóc i ben feliç em sent amb tota aquesta gent, que fem d'aquest petit racó un espai d'amor.

    Feliç any nou i bona trobada, colla!!
    Aferradetes dolcetes per a tothom!! ♥

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que sí... Hi ha un afecte sincer, entre els que tenim ganes de trobar-nos...

      Bona trobada, lluneta!!!

      Elimina
  2. Feliç Any a tots els blocaires d'aquesta trobada.

    ResponElimina
  3. Ja fa temps que rodem i ara tornem, tot estrenant el quinze!
    Jo mentre la llegia, l'anava cantant...T'ha sortit molt bé Carme!
    Feliç 2015 per a tothom!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també l'anava cantant mentre l'escrivia, però no em vaig atrevir a gravar-me i posar-ho aquí... Això de les gravacions no és el meu fort.

      Feliç 2015... Un cop més...

      Elimina
  4. Amb la trobada recent estrenada i la revetlla acabada, som-hi a publicar i a comentar, però sobretot a saludar gent que ja no és tan habitual per aquests món blogaire. Espero que s'animin a participar, i que per un mes la catos estigui d'allò més animada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també ho espero, XeXu, tot i que ho espero creuant els dits... :)

      Elimina
  5. Que bé hi estarem en aquesta casa, després d'aquesta benvinguda tan imaginativa i genial! Farem del gener una reunió d'amics que passarà a la història col·lectiva de tots nosaltres.
    Una abraçada gran!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així ho espero que estigueu molt i molt bé...

      Que gaudim de la companyia i dels dies...

      Una abraçada gran.

      Elimina
  6. Impressionant el "tunejament" de la cançó, d'espatllar-la res de res que ha quedat molt bé. :-)

    Ens hi sentim molt benvinguts a aquest blog i a començar aquesta trobada que segur que serà un èxit. Molt bon any nou a tothom!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mc, que bé que et sembli que ha quedat maca...

      Esperem, tenim tot un mes per endavant i la meitat de persones que ja sòn aquí i una altra meitat que estem esperant.

      Elimina
  7. Salut i bona estrena.
    Som-hi, com més serem, més riurem.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona estrena Montse!!! A veure si riem de veritat... :D

      Elimina
  8. espatllada? que dius!!!! t'ha quedat genial!!!!
    Un molt bon any a tots, família!!!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies... M,alegro que t'agradi, ja has vist que pots entrar amb els teus amics de quatre potes...

      Bon any!!!

      Elimina
  9. MOLT BON ANY!
    Ets una crac Carme. Felicitats per la idea que has fet realitat. La feinada que has tingut i, crec, que encara et donarem.
    Una abraçada virtual.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mare meva si me'n doneu de feina... He, he, he... Ja saps que me la busco ben de gust...

      Elimina
  10. Molt bé Carme! Encabir-nos els vuitanta tres en aquesta meravellosa cançó no era fàcil i ho has fet més que bé. Ja he vist que hi ha uns quants noctàmbuls en aquesta colla. Jo, ahir vaig tenir l'ensurt de la meva vida: a dos quarts d'una - noctàmbula però no tant - vaig voler entrar al nostre blog i havia perdut la connexió a Internet, i em va agafar un telele com el de Mr. Bean quan descobreix que s'ha adormit i no pot parar quiet. I si no puc connectar-me mai més??? Jo sempre pensant el pitjor. Per sort, el meu desig post-mitja nit s'ha acomplert.ja tinc ganes de llegir-vos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. He, he, he... Mai més... Celebro que les teves pitjors fantasies no s'hagin acomplert.

      Benvinguda, Teresa.

      Elimina
  11. quina bona manera de començar Carme!
    la lletra de la cançó una gran troballa i ben rimada! bon any i bona trobada a tots a totes i a tothom! visca !

    ResponElimina
  12. ah per cert cantada queda impressionant!

    ResponElimina
  13. Genial, Carme. I és cert que pot cantar-se molt fàcilment.

    ResponElimina
  14. Em sento molt feliç de poderm trobar-me amb tota aquesta gent, quan fa tan poc que participo d'aquest món. La benvinguda no podria haver estat millor imaginada. Moltes gràcies Carme.
    I ara a gaudir d'aquest mes i d'aquests amics i que 2015 sigui un any magnífic per a tothom.
    Una abraçada col·lectiva per a tots

    ResponElimina
    Respostes
    1. Abraçades, Alfonso, ens agrada molt tenir-te per aquí lloc de trobada entre acabats d'arribar, velles glòries i els que han passar a millor vida blocaire,.. A veure...

      Elimina
  15. Bon Any per a tots i segur que que gaudirem d'aquesta trobada i de tot allò que hem preparat per a fer d'ella una cosa gran.

    Salut!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bon any dissortat i benvingut i ben arribat malgrat totes les dificultats logīstiques- informàtiques...

      Elimina
  16. Carme, has fet una versió ben guai del "qualsevol nit pot sortir el sol"...La podríem cantar tots plegats com si fóssim un gran cor d'àngels (?) Amb bona voluntat!
    Bon any Nou a tothom.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Seria molt bo que la poguéssim cantar...

      Bon any bou, M Roser!!!

      Elimina
  17. Fa 4 dies que semblava tan lluny i ara...ja hi som.
    Bon any!

    ResponElimina
  18. Ja hi hem arribat! Oh, benvinguts, quina gran versió!!

    ResponElimina
  19. Quina canya Carme!!!!
    Molt bo!!
    Molt bon any per tots!!!
    Salut i que rodi el bloc ;o)

    ResponElimina
  20. Bona manera d'engegar oficialment aquest bloc. Bona feina!

    ResponElimina
  21. Semblava que no arribaria mai! Felicitats a tots!

    ResponElimina
  22. Emocionant! M'has fet vibrar les ninetes dels ulls.

    ResponElimina
  23. Molt be, doncs, aquí estem! Ja hi som tots? Nooooo, encara faltes tu! Obrim el xampany... pum! (o el cava?) BON ANY!!!!

    ResponElimina
  24. Que algú m'afegeixi o em digui on sóc! Que jo també em vull cantar! ;-)
    Feliç any!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, Ignasi... és cert que no hi ets... quina badada... vaig a veure què puc fer-hi. Mil disculpes...

      Elimina
    2. Ja hi ets, Ignasi... aquest deute que tenia amb tu, ha servit per repescar la cantireta que havia arribat quan estava tot dat i beneït...

      Si ets l'Ignasi!!! i jo no et veia
      i has arribat ben puntual.
      Però el teu lloc sí que l'hem guardat
      amb la cantireta al costat.
      ja estem a punt per començar.

      Elimina
    3. Ara em sento més de la família... Gràcies!

      Elimina
  25. Bona nit!!!! Quina meravella! Estic contenta de ser aquí entre vosaltres, i compartir aquestes estones, que entre tots fem moure energies, i el més important, ens adonem que som ben vius!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això, ben vius... i amb ganes de compartir vida... Benvinguda, Dafne!

      Elimina
  26. Som uns quants, eh? Déu n'hi do...
    Llegint-vos me n'adono que el temps passa molt ràpid i que, qui més qui menys, i amb més o menys regularitat, alguns portem aquí uns quants anys. I és una alegria veure que això encara ens uneix. Milers d'històries explicades i compartides, i d'algunes que mai no se podran explicar. Aquesta és la grandesa del nostre món...
    Us desitjo una molt bon 2015 i que tant de bo ens seguim trobant per aquests mons. Abraçades i petons!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Som una bona colla, Joan.

      Això de bellugar tanta gent té algunes falles, (per no dir moltes) que a vegades, no saps ni en a quin punt del recorregut s'han produit. Veig que ets aquí, i veig que no tens la invitació per publicar al blog, acceptada i en funcionament. No sé si no la vas rebre o no la vas respondre... recordo que van quedar una dotzena llarga o potser una vintena d'invitacions sense resposta que el blog me les esborrava al cap d'unes setmanes de ser-hi. No sé si entre aquestes hi devia haver la teva. Francament no recordo per on se'ns han perdut els contactes.

      Si vols escriure un post al blog, i em fas arribar una adreça, te la torno a enviar i si vols venir només de visita i comentaris, doncs estàs en el teu dret... i seràs igualment benvingut de les dues maneres.

      Molt bon any 2015, Joan i gràcies per venir!!!!

      Elimina
    2. Ostres, doncs no et sabria dir ara mateix, Carme. El meu correu és el de sempre, xoanfer@gmail.com.
      Ara, com tingui la regularitat per publicar aquí com tinc en el meu blog, podeu seure esperant, hahaha :P En qualsevol cas, de visites i comentaris no us salvareu. Una abraçada!! ;)

      Elimina
  27. Amb l'ordre que ha marcat la Carme, en la seva versió particular, BEN RETROBATS!

    ResponElimina
  28. quina vergonya..estic desentranada !!
    he escrit el comentari i ja l'he perdut
    hi torno....deia que
    has escullit la mateixa canço amb que jo vaig començar el * amb ulls de sargantana 2 *
    a mes..i sou quasi tots !!
    realment aixo es tornar a casa

    anims, que pinta bé !

    molts petons de sargantana per tothom

    ResponElimina
    Respostes
    1. No me'n recordava, sargantana, però no m'estranya gens... A casa teva sempre ens hi trobàvem molt i molt bé!!!

      Gràcies per venir, preciosa!!!

      Elimina
  29. Gràcies, gràcies... Anirem passant! Una forta abraçada.

    ResponElimina
  30. Gràcies Carme per aquesta trobada blocaire, un espai virtual per retrobar-nos i fer noves coneixences. Resto meravellada pel teu saber fer.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a vosaltres per venir... Sense la vostra resposta això no existiria...

      Elimina
  31. Caram, amb cançó de benvinguda i una amfitriona superatenta! M'ha agafat l'inici amb el ritme de vacances, però de seguida intento posar-me al dia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tenim dies, Víctor!!
      Però ja sabeu que jo sóc la "senyora-recordatoris"...

      Benvingut!!!

      Elimina
  32. I semblava que quedava encara mooooolt temps i ja ho tenim aquí!!!
    Miraré de ser constant i aparèixer per aquí almenys un cop per setmana! Una abraçada a tothom!!

    ResponElimina
  33. Bufa! Em tocarà treure la pols de les paraules!

    ResponElimina
  34. Doncs res, que vaig estar tres dies a casa la meva germana i ara "em toca" anar repassant un munt de posts antics... De moment, aquest l'he llegit amb un gran somriure :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. I no l'has cantat???

      I jo que esperava que la cantessis i la gravessis per a tots nosaltres...

      :DDD

      Elimina
  35. Carme, quina idea tan imaginativa!
    En aquesta cançó hi ha una gran varietat de personatges. Les mentides del Pinotxo, el romanticisme del King Kong, la força del Popei, la brutalitat del Dràcula, el ressuscitament de Frankenstein, la candidesa del Bambi, la punteria del Guillem Tell, la innocència de la Caputxeta, la ferocitat del llop, la valentia èpica del Capitan Trueno, la supervivència de Moby Dick, etc.
    Molt més moderadament, segurament totes aquestes "virtuts" les podem trobar entre tots els blocaires.
    Enhorabona per l'adaptació. Al Sisa li agradarà si mai la pot llegir.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tots tenim una personalitat.. És cert... I entre tots representem moltes maneres de ser i de fer.

      Millor que en Sisa no la llegeixi....

      Elimina
  36. Impressionat per la magnitud de l'esdeveniment, i emocionat de poder-ne ser una petita part: Carme, se m'esgoten les paraules d'agraïment, per la imaginació i per la feina de posar-la a treballar. Anem veient-nos aquests dies, una abraçada forta per tu i per tots i totes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A vegades em preocupa ser massa insistent amb aquesta mena de coses... I tinc la. Impressió que us aviso quaranta vegades de les mateixes coses...

      Com sempre gràcies a tu per ser -hi, Pep, sense els que us deixeu engrescar o enredar res no seria possible.

      Una abraçada forta.

      Elimina
  37. Ui, Ja hi som. Bé, fa dies.... pe`ro jo com sempre vaig tard. Molt bona feina heu anat fent i la versió de la cançó m'agrada molt

    ResponElimina
  38. Genial!!!!! una benvinguda espectacular!!! tard, però he arribat!!!!! i aquí em quedo. Per molt temps, espero!!!!

    Molts i molts petons i abraçades!!!

    ResponElimina
  39. Merci per aquesta gran benvinguda, Carme. En aquest cas tant el temps com l'espai compten.

    ResponElimina