divendres, 23 de gener del 2015

Hui sortim


"Cinc!", diuen totes les manetes...


Perquè trobe que l'ocasió s'ho mereix. I perquè encara que no ho havia previst, s'ha presentat així i tampoc no era cosa de deixar passar l'oportunitat: casualment, tal dia com hui de fa ja cinc anys, la línia de Wallace va obrir les seues portes. I m'ha semblat que ja anava bé que, per una vegada, sortirem fora a celebrar-ho. Roda el món i torna el blog, es diu el localet que m'han recomanat per a la festa; es veu que s'hi ajunta molta bona gent, i com que molts dels amics i amigues que he anat fent en aquests anys de manifassejar per la blogosfera són parroquians habituals, m'alegrarà molt trobar-los per ací.

Ja sabeu que sóc poc amic de recomptes, balanços i inventaris; i menys encara hui, que del que es tracta es de fer-se una cerveseta --o el que vos vinga de gust-- en bona companyia (i m'han dit que, si fem bondat, potser hi haurà fins i tot karaoke). Però almenys deixeu-me que diga que, quan fa cinc anys vaig començar --encara no sé ben bé per què-- amb aquesta aventura, mai hauria pogut imaginar que arribaria fins ací. Ni molt menys que, al llarg de tot aquest temps, arribaria a conèixer i a apreciar a tanta i tan bona gent de la què, sense aquesta estranya espècie que anomenem blogs, no hauria sabut probablement mai, i sense la qual res de tot açò tindria massa sentit. I no ho faig més llarg, que s'escalfen les cerveses: tan de bo que, abans que la línia de Wallace complisca sis anys, haja pogut donar-vos les gràcies, per tot, en persona.

Gràcies per vindre, passeu cap endins que encara queda lloc. I aneu triant cançó, per si de cas; jo ja en tinc una...










42 comentaris:

  1. Molt bon "blogversari". Que sigui per molts anys i per molts posts. Amb l'agraiment prr tants somriures que ens han regalat els teus relats i per tantes coses que s'aprenen de natura a casa teva.

    Encantada de tenir-te aquí, Pep, de fer cervesetes virtuals i una mica de gresca... Però sobretot, sobretot, la complicitat i la companyia.

    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies a tu, Carme! Per la felicitació, per la teua proximitat a la línia, per haver fet possible que el "blogversari" el puga celebrar ací... Però sobretot, sobretot, per tindre sempre una paraula amable quan més falta fa, per no deixar mai d'engrescar-nos amb les teues propostes, i per omplir de color --i de complicitats-- la pantalla, tan freda de vegades... Una abraçada i endavant amb eixa cerveseta!

      Elimina
  2. Escoltant en Llach (però sense cantar-lo en karaoke) m'uneixo a la festa i et felicito pels cinc anys de blog.
    Expliques perfectament les mateixes sensacions que vaig tenir jo en el seu moment i encara tinc ara en cada aniversari del meu blog, la d'incredulitat per haver-hi arribat i la d'agraïment pels companys que he anat trobant en aquest món virtual però, com s'ha dit tantes vegades, també ben real.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també ho veig així, McAbeu: potser aquest món té una realitat diferent a la "real", però ni de bon tros és allò que entenia per "virtual" quan vaig començar amb aquestes coses. Ara bé, t'he de confessar que sóc molt millor en els karaokes virtuals --sobretot, quan no se'm sent-- que en els reals... Moltes gràcies i una abraçada!

      Elimina
  3. La gràcia d'aquestes trobades és que poden ser l'excusa perfecta per a una trobada real. Vaja, que sovint interactuen el món virtual i el real, fent que la pantalla, més que una limitació esdevingui una finestra oberta. Felicitats pel lustre (i llustre) del blog!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, Víctor: com li deia a McAbeu, la frontera entre "real" i "virtual" tendeix a ser més subtil del que hauria imaginat, i no estan els temps com per rebutjar cap finestra oberta. En tot cas, tan de bo tinguem prompte ocasió de fer eixa trobada... Moltíssimes gràcies i endavant!

      Elimina
  4. M'apunto a la cervesa de celebració.
    En poden ser dues?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dues, tres, i les que calga, que un dia és un dia. Només cal ser prudent i, després, deixar aparcat el cotxe i el blog ;) Salut i moltes gràcies!

      Elimina
  5. Felicitats! on és la festa? espereu-me.., demaneu una canya o... que ara vinc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. montse! clar que t'esperem! però no demane encara la canya, que s'esbravarà... Ja has triat cançó pel karaoke?

      Moltes gràcies i una abraçada!

      Elimina
  6. Enhorabona pels 5 anys! No son pas pocs!
    T’agafo la cervesa encantat! Igualment Alfred! Ha estat un plaer trobar-te! Benvingut al mon de fora la línia Wallace ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si et sóc sincer, no s'està gens malament fora de la línia, pons... Quantes coses m'he estat perdent per culpa de la meua maleïda timidesa... ;)

      El plaer ha estat meu, de veres: sempre és un goig llegir-te (i estic a punt de demanar-me una excedència per poder veure totes les sèries que recomanes). I, com diu Homer Simpson, hi ha coses que no es poden comprar ni amb tots els diners del món.

      Endavant amb la cervesa, salut i moltíssimes gràcies!

      Elimina
  7. Per molts anys per l'aniversari. Suposo que som molts els que compartim experiències o sensacions similars en aquesta aventura dels blogs, una finestra oberta a un món virtual que sembla anònim i te n'adones que no ho és tant. Un plaer de poder compartir tot això.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Laura! És cert, trobe que en el fons hi ha molts elements comuns en tot açò dels blogs; però no deixa d'admirar-me com, tot i això, d'aquesta base relativament similar poc nàixer una diversitat tan gran, i també tan enriquidora... Salut i una abraçada!

      Elimina
  8. És un bon motiu per fer un post, i tant que sí! Enhorabona i per molts anys, que en puguis fer molt més, i que malgrat les males passades de la vida, no perdis les ganes de fer cervesetes amb nosaltres, encara que siguin virtuals!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Virtuals pel moment, XeXu, però espere que prompte les cervesetes puguen ser també reals, que ja toca. I una bona conversa sobre muntanyes, o política, o sobre les llicenciatures que porten el prefixe -bio al nom i que solen produir exemplars certament peculiars... Les males passades són inevitables, però al final acaben sent això: passades. Una abraçada, company, i moltes gràcies pel suport i la complicitat!

      Elimina
  9. Respostes
    1. A per ella, ignasi! Salut i moltes gràcies! (i no se m'oblida allò de la bio-tertúlia; en anar posant-me al dia amb els posts anteriors veuré si la cosa va avançant ;)

      Elimina
  10. Un honor poder celebrar l'aniversari de bloguer en aquest temps i aquest local tan acollidor. Jo estic encantada amb la teva parla! Traspassaré la Línia de Wallace quan s'acabi el mes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, Teresa! No se m'acut cap lloc millor on celebrar-lo, i més amb tan bona companyia... Una abraçada, bons viatges i endavant!

      Elimina
  11. Oh, cinc anys! Moltes felicitats! La línia de Wallace és un blog de referència, no solament per les coses que dius, sempre interessants, sinó també per com les dius; la veritat és que escrius molt bé.
    Per molts anys més.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quines coses més boniques que dius, novesflors :) Moltíssimes gràcies, de veres. Ja ho he dit dalt, però ho torne a repetir: si no fora per vosaltres, res de tot açò tindria sentit... Salut i una abraçada!

      Elimina
  12. Per molts anys! Gràcies per la cercesa, tens un blog molt acollidor. M'agrada la pau que respira aquesta fotografia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu, Consol! Sou vosaltres, qui el feu acollidor ;)

      Elimina
  13. Si cal animar la festa, a l'hora del karaoke, jo m'enfilaré sobre la taula, segur que qui em coneix quedaria bocabadat, he, he...
    No és estrany que t'hi trobis bé passejant per aquests camins virtuals, perquè com diu el que presenta el programa el foraster: Som (ell diu sou) molt bona gent!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això sempre va bé, M. Roser: a mi m'encanta desconcertar al personal (bé, un poc només ;)

      Molta i molt bona gent, sense dubte: un plaer caminar per ací i anar fent coneixences i descobriments sense parar. Moltes gràcies, ens veiem per aquests camins!

      Elimina
  14. Per molts anys!
    I la cervesa segur que serà molt millor si ens la bevem junts.
    A veure si pot ser algun dia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, company! Tan de bo puga caure prompte aquesta cervesa no-virtual; al remat, tampoc estem tan lluny (a veure si cau una escapadeta cap al nord). Salut!

      Elimina
  15. I parlant de cançons, saps que l'amic Mark Knopfler actúa enguany a Barcelona?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si senyor! I ja tinc l'entrada per al 31 de juliol! Blogaires del món, ja ho sabeu: si no passa res, AlfredRussel estarà per allà dalt. A veure si trobe un moment i m'acoste al Zurich ;)

      Elimina
  16. Ei, quina sorpresa aquesta trobada virtual. Enhorabona a la linia de wallace que visite sovint i a tots els blogaires. Pep és un excelent company virtual, done fe. Gràcies. Aquestos encontres són bonissims, no tenen preu. I mentrestant una bona cervesa, cacau i tramus per entretindre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mercè, content de veure't també per ací :) Moltíssimes gràcies, de veres: potser encara hi ha temps per que "De la Vall d'Albaida estant..." es deixe caure també per ací (i com he dit més amunt, a veure si trenquem també això de "virtual", que sembla mentida que estiguem tan a prop...). Endavant amb la cervesa! --i amb els cacaus i tramussos, que a Alcoi es coneixen genèricament com "una mariscà(da)". Salut i una abraçada!

      Elimina
  17. moltes felicitats per tot pels cinc anys del bloc, per ser aquí ....abraçades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una abraçada també per tu, Elfree, i moltíssimes gràcies, sempre, pels teus comentaris a la Línia --crec que vas de les primeres-- i per fer-nos dubtar i pensar... Salut i endavant sempre!

      Elimina
  18. Molt divertida la proposta. Bona trobada. Tens raó, la blogosfera ens dona un gran ventalla de coneixences i divertiment.

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies, M. Antònia! Cinc anys després --poca cosa en comparació amb alguns dels meus blogs de referència, però una eternitat per a mi-- no deixa de sorprendre'm la capacitat de la blogosfera per crear complicitats... Salut i gràcies de nou!

      Elimina
  19. Tornant d'un viatge, molt plaent, em trobo que no heu parat ni un moment i això, a part de fer-me molt feliç, em fa pensar que tinc tasca per estona...
    Et felicito, noi, per aquests cinc anyets i te'n desitjo molts més, amb molta salut!!

    Aferradetes!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo estic desbordat, lluna! Han estat unes setmanes atrafegades, però espere poder-me anar posant al dia encara que siga a poc a poc.

      Si ha estat per un viatge plaent, crec que l'absència està més que justificada, lluna. Me n'alegre molt, per això. I moltíssimes gràcies per la felicitació (a Mallorca es contesta "en vida teva", o m'ho estic inventant?). Una aferrada i endavant sempre!

      Elimina
  20. Ens devem la cerveseta.
    Cervesa blogaire!
    Brindem.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I ja tardem, Jordi! A veure si la trobada "real" prospera i quadren totes les dates, que estaria molt bé...

      Pel moment, brindem. Salut, moltes gràcies i una abraçada!

      Elimina