dijous, 15 de gener del 2015

Som a mig camí

Ui, ui, ui, gairebé no trobo lloc per publicar una entrada meva...Vol dir que això va bé i que hi ha hagut molta participació.

Jo també penso, com en XeXu, que com que hi sóc i dono la tabarra amb regularitat, no necessito explicar gaires coses de mi. Si em féssiu dir quants blogs tinc, us diria que els he d'anar a comptar, entre els personals i els col·lectius, una bona pila...

Però si sóc aquí és per fer un balanç d'activitat d'aquesta meitat de mes...

Fins ara tenim ja 32 blocaires que han escrit un post i  3 d'ells que han repetit...

I també tenim 26 autors més que tenen post ja programat i algun que altre que repeteix post, de moment 6 més.
O sigui que ja som 58 blocaires en actiu (amb 67 posts) que ja fa més de la meitat dels 87 totals i per això em sembla un gran èxit. I segur que encara n'arribaran més...

I de comentaris... I no sé si estareu d'acord amb mi que en els comentaris està la gràcia de la trobada... Doncs en portem uns 1300...


Ara si mirem l'altre costat de la balança, vol dir que hi ha 29 persones que havien fet el clic i que no apareixen...  au, va, no sigueu tímids, ni mandrosos... Endavant!!!

49 comentaris:

  1. Carme, el paisatge del dibuix que has fet per il·lustrar aquest post em sona i no sé on l'he vist...

    ResponElimina
  2. Estic súper contenta d'haver-me decidit a participar! A la majoria de la gent la conec, però a molts tan sols de veure'ls comentar per altres blogs, així que m'ha fet gràcia poder-los saludar també :-)

    Així doncs, que tothom s'animi a escriure, a dibuixar, a posar un vídeo, el que sigui, però vingueeeeeu!! :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Clar que sí, a les mogudes col·lectives és un plaer ser-hi!!!

      Elimina
  3. 1300 comentaris!!! Quina passada. Això no es veia des dels temps de c@ts, que els aconseguíem en dues hores, hahaha! Brutals els números que ens presentes, i m'agrada que sigui una trobada tan plural, però encara m'agradaria més si reapareguessin alguns blogaires que fa temps que no veiem, perquè no vull que els oblidem. Això m'impulsa a fer un altre post, miraré de fer-lo aquest cap de setmana, tot i que vaig dir que no en faria més, però em ve de gust. Si me'n surto ja t'ho faré saber, Carme.

    Per altra banda, què tal un mail recordatori a tota la gent que ha fet clic i encara no ha participat? I fins i tot a aquells als que se'ls va enviar invitació i no van fer clic, per dir que encara són a temps.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eren 1300 fa dos dies quan vaig preparar el post... Ara deuen ser 1400 o més

      Això del mail recordatori, ja ho vaig fer... Tampoc vull ser pesada. Alguns han contestat en positiu i espero veure'ls per aquí, altres han contestat en negatiu, han canviat d'opinió i d altres no han dit res... I encara tot és possible.

      Elimina
  4. Està sent tot un èxit aquesta trobada. Encara que és cert que l'objectiu principal és recuperar blogaires desapareguts (els que vulguin ser recuperats, és clar) jo m'ho passo la mar de bé repassant cada dia els posts tant diferents que van sortint i deixant-hi almenys un comentari en cadascun d'ells. Una gran iniciativa blogaire compartida on, coincideixo totalment amb tu, és un plaer ser-hi.

    ResponElimina
  5. realment, son uns números espectaculars!!!
    (i jo sóc de les que sí, però no, i potser..... va sí.... si?)
    i moltes gràcies als amfitrions, que acolliu amb aquesta alegria; sou genials!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que sí, dona, que sí, que això es fa per vosaltres, pels que esteu de vacances blocaires...

      Gràcies!!!

      Elimina
  6. tres vegades m'ha llençat el comentari... M'alegro de l'èxit... A veure si aquest curtet me l'entra... No sé que passa que porto tres dies així. Anton.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sap greu, Anton... Estic segura que és cosa del trànsit que hi ha per aquí!

      Elimina
  7. Trobo que va ser una molt bona idea aquesta trobada...És molt interessant, perquè veus maneres de ser de tots colors en els diferents posts...N'hi ha de filosòfics, científics, irònics, tendres...
    Podríem quedar per una altra trobada d'aquí uns quants anys, amb l'interessant que es posa tot plegat, que fins i tot ja tenim dia per votar!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. He copsat al vol la teva idea i acabo de posar una enquesta a la barra lateral ( espero que no sigui anticonstiticional i no ens posin cap querella) perquè tots hi digueu la vostra.

      He agafat la idea de la Teresa en un altre comentari per a fer una trobada real... I he posat una altra enquesta...

      A veure què diu el poble...

      Elimina
  8. Som a mig camí, alegres i sense cansament; deixant la nostra petjada, per què puguin trobar-nos i seguir fent camí.

    Endavant! això va molt bé!

    ResponElimina
  9. Engrescadora com totes les teves propostes. Crec que a molts se'ls ha despertat el cuc un altre cop, si és que estava adormit. Un bon ventall de possibilitats per a no avorrir-se gens.

    ResponElimina
  10. Com bé dius, encara hi ha temps per a tot, perquè vinguin els despistats, els mandrosos i fins i tot per repetir experiència. ;)
    Trobo, amb les xifres que ens presentes, que la trobada està sent molt i molt interessant!!

    Aquest dibuix ens porta llum, nina ☺
    Gràssis!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure, en aquest mig csmí que falta, quants n'arriben de nous...

      Elimina
  11. Carme, per un moment pensava que estava llegint les estadístiques d'en Pons que tan bé ens il·lustren. Al final he vist que no, que ho fas per encoratjar a la gent. Ets incansable. Felicitats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) per valorar una mica objectivament con va.. Ja que el ritme és genial... I a vegades perdem el compte exacte de les coses...

      Elimina
  12. Doncs sap greu, perquè s'ho estan perdent. Hi podem fer alguna cosa: anem a casa seva, els fem toc-toc al blog, fem un pregó per la catosfera...?
    No hi havia tants comentaris les altres vegades, Carme?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Teresa, jo he fet avisos per mail, crec que ja no hem de fer res més...

      Teresa, és la primera vegada que fem una trobada virtual com aquesta!!!!

      Elimina
    2. Ai, ja he parlat massa! Em pensava que la coneixença us venia d'altres trobades.

      Elimina
  13. Ostres, sóc molt novell en tot aquest tipus de mogudes... tot just fa uns pocs mesos que em vaig enganxar a fer algun relat conjunt i després aquesta trobada que mai no he tingut clar quin objectiu tenia -ara començo però és que sóc lent, què hi farem! Sincerament, m'ho estic passant molt bé descobrint un munt de blocs i de gent dels quals no en tenia ni idea que existien... ara pateixo perquè el dia se'm queda curt d'hores...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sort que això no durarà massa, Ignasi.

      L'objectiu, era animar a les persones que ja no actualitzen el seu bloc, que aprofitessin aquest per donar senyals de vida indir-nos com estan.

      En algun cas ho hem aconseguit... Encara en falten molts.

      Elimina
  14. Jo, com l'Ignasi també sóc un novell en aquests afers però reconec que la proposta m'ha desbordat (positivament). Em falta temps per a llegir tots els posts i tots els comentaris (1400!!!). Felicitats als impulsors i a tots els que estem fent possible que aquesta trobada virtual sigui tan positiva. Necessitaré més temps per anar llegint i visitant amb calma tants blogs que no coneixia… però ja només per això ha valgut la pena! Com diu la MRoser és molt interessant llegir tants tons diferents. Cadascú amb el seu accent aporta el que pot a la catosfera.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No hi ha com enderiar-se amb una idea... Jo soc una mica així de dèries i com que alguns amics blocaires s'hi van engrescar i m'han fet costat... Hem arribat fins aquí. Un pèl desbordats tots, però divertits, això sí!!

      Elimina
  15. Vaig arribar a aquesta trobada a través d'altres persones que a partir de posar en marxa el bloc "toparesileslletres", em van parlar de la trobada i em van animar a participar. No sabia res de que es tractava, m'era difícil imaginar això d'una trobada virtual, no sabia que havia de fer, vaig sol·licitar la participació sense tenir res clar. Ara estic molt content de participar, he anat comptant els dies que faltaven perquè em toqués publicar i com avancen els mateixos augmenta la meva il·lusió en aquest veïnat global.
    Penso que t'has de sentir orgullosa que aquesta gran feina estigui donant resultats tan favorables.
    Felicitats Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, Alfonso!!

      Jo contenta que unes quantes persones m'hagueu demanat de participar, en comptes de ser jo que hagués d'anar darrera de convèncer la gent.

      Heu estat uns quants participants, com un regal... :D

      Benvingut, Alfonso...

      Elimina
  16. Deu n'hi do!!!! Està molt bé.^-^

    ResponElimina
  17. Enhorabona, Carme. Jo mateix de fa un temps que ja no estic tan connectat amb la blocosa, però veig que d'altres us manteniu igual de vius. I per molts anys.
    Una curiositat, Carme: d'on és la imatge de la capçalera / dibuix d'aquest apunt?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Puigmalet!!!

      Em sap greu, però no tinc ni idea d'on és la fotografia. La vaig agafar d'aquelles fotos que duen els ordinadors com de mostra. O sigui la tenia al meu ordinador, però no l'he fet jo...

      Elimina
  18. Val més que les 29 persones que encara no han donat la cara tinguin una bona excusa, sinó quan s'acabi el mes els hi hauré de fer una visita poc amistosa...

    PD: La xifra de comentaris assolida fa por! Tot i que vist que els meus dos posts estan entre els 5 més vists del mes ho explica :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. No siguis molt dur amb ells pons...

      Què seria de la trobada sense tu, nen?

      Elimina
  19. És un gran projecte. Estic intentant participar el màxim que puc!!!! A més a més, la gent està responent molt bé. Jo espere amb gana que surten les meues participacions, i que els agraden al personal. Al remat se'ns farà curt el mes de gener.

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Se'ns farà curt, ja ho pots dir...

      I de moment, ho passem bé!

      Elimina
  20. va molt molt bé Carme , jo diria que els números són simplement genials! a veure si s'aconsegueix un post almenys dels 87 apuntats ......els del procés que n'aprenguin! de nosaltres vull dir
    abraçades

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els 87, segur que no, Elfree, peró algun més si que l'espero!!!

      Elimina
  21. Un èxit aquesta primera trobada! Felicitats, Carme, que n'ets la veritable impulsora, moderadora i mantenidora!

    Deixa'ls temps. Jo crec que aniran plovent escrits i comentaris durant temps...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també penso que seguiran arribant escrits...

      Moltes gràcies, Víctor!!!

      Elimina
  22. Quan vaig apuntar-me no sabia ben bé què era, però trobo que ens està quedant molt bé :)

    ResponElimina
  23. Ostres, juraria que havia deixat un missatge dient que jo encara no havia participat, però que pensava participar! (no em refereixo als comentaris, sinó a fer algun post), però ara no el veig, el meu comentari... he vist que a Rebaixes li havia passat una cosa similar, no serà que devia fer un comentari massa llarg? Bé, a veure si aquest "entra"...

    ResponElimina
  24. És genial. Moltes gràcies, Carme!!!! I Moltes felicitats!!!!

    ResponElimina