dimarts, 13 de gener del 2015

Hola! Jo també em presento...

Hola! Crec que vaig ser una de les darreres persones en apuntar-se a aquesta trobada, tot i que recordo perfectament quan va néixer, però és que planejar coses amb tants anys per davant em provoca una sensació estranya, com una obligació que "hauré" de complir "sí o sí", per tant, deixava passar el temps procurant escapar de totes les indirectes que, sobre el tema, corrien per la catosfera.

Finalment, deu fer dos o tres mesos, vaig rebre un correu de la CARME en el que mirava de "recollir els darrers despistats" (com el cotxe-escombra a les carreres de bicis i tal hehe) i llavors les pors em van marxar i m'hi vaig inscriure amb moltes ganes. Ara bé, el problema és que no tenia ni idea de què parlar.

Mentre escric això, han sortit ja més de mitja dotzena de posts i veig que molts aprofiteu per presentar-vos, així que se m’ha ocorregut fer quelcom semblant però amb forma de joc: Posaré deu coses sobre mi (algunes faran referència als blogs, altres en absolut). Les escriuré com si totes fossin certes i vosaltres haureu d’endevinar on menteixo i on no.
Perquè la cosa tingui més emoció he pensat en posar uns premis (i així, de passada em faig una mica de publicitat, que ja em va bé: sóc una bloguera sense feina ni subsidi i amb un marit autònom... no cal dir res més) del meu Blog d'artesania.

Normes del joc:

A. Des del moment en que surti publicat aquest post (que no sé quan serà perquè jo el deixaré en esborrany i la CARME i el seu “equip d’administradors” ja decidiran quan surt) donaré 24 hores. Al cap de 24 hores qui tingui més encerts, guanya. Si hi ha empats, doncs guanya qui hagi aconseguit els encerts més ràpidament. Suposem que hi ha dues persones que n’encerten vuit però una els encerta d’una tacada en 10 minuts i l’altre ho posa en dos o tres comentaris al llarg del dia... doncs, evidentment, la persona dels 10 minuts seria la guanyadora.

B. Cada blogaire pot posar tants comentaris com vulgui, però, pel que fa a les respostes, tan sols valdrà la primera que es doni. O sigui, un cop heu dit que una frase és “veritat” o “mentida” ja no es pot canviar.

C. Premis

1r. Premi.- Val descompte del 40% en productes del meu blog d’artesania.
2n. Premi.- Val descompte del 30% en productes del meu blog d’artesania.
3r. Premi.- Val descompte del 20% en productes del meu blog d’artesania.

No és obligatori recollir els premis, clar ;-) Hi pot haver gent que no li faci falta res o que pensi que, per acceptar el premi ha de fer una despesa (i és cert), però espero que també hi hagi algú que li faci gràcia i s’animi a utilitzar-los. En tot cas, encara que després no accepteu el premi, jugueu, que em fa gràcia!! ;-)

Els premis tindran UN ANY de validesa des de la data de proclamació dels guanyadors i són aplicables a tot el que hi ha actualment al blog d’artesania (o similar, si no hi ha material igual, cosa que és possible) i tot el que vagi afegint durant aquest any, amb la qual cosa, potser els guanyadors ara no necessitin res, però d’aquí nou mesos vulguin un joc de pitets fets a mà, per exemple ;-))

Au, menys rotllo i anem a veure com va això d’explicar la vida. Algunes coses les he explicat als blogs. Altres no.

1.- Vaig néixer a Barcelona a finals de 1961
2.- Mai vaig anar a cap guarderia i la primera vegada que vaig trepitjar una escola estava ja a menys de tres mesos de fer cinc anys.
3.- Vaig ser delegada de classe a 5è, 6è i 7è d’EGB
4.- Quan tenia quinze anys vaig organitzar una discussió a una Comissaria de Policia per exigir poder posar al DNI el meu nom en català quan a la meva partida de naixement encara hi constava en castellà.
5.- Com tenia bones notes en altres assignatures, a COU un profe em va “regalar” les matemàtiques perquè va arribar al convenciment que mai de la vida les podria aprovar per mi mateixa.
6.- Vaig estudiar quatre anys de piano amb professora particular. Ho vaig deixar en començar a aparèixer els primeríssims símptomes de l’artritis que pateixo.
7.- A la primavera de l’any 2000 em vaig apuntar a un curset de fotografia de tres mesos, però no vaig poder fer ni una sola classe. El primer dia el professor no es va presentar i després vàrem saber que havia estat detingut per estafa.
8.- A part de tots els blogs de blogger que tinc, n’he obert com a mínim tres més a WordPress que mai he sabut fer funcionar.
9.- El meu blog “principal” i més antic, el que porta l’original nom de “Blog de l’Assumpta”, ha sortit a l’Espai Internet de TV3
10.- Durant els anys 2007-08 vaig escriure uns articles per premsa esportiva que van sortir tant en forma digital com en edició de paper (concretament, tres l’any 2007 i dos l’any 2008)


Ja està. Ja podeu començar a donar les respostes! Sort!

68 comentaris:

  1. Ui, arribo aviat,

    Falses la 6, la 7 i la 10...

    Totes les altres certes: 1,2,3,4,5,8 i 9

    ResponElimina
    Respostes
    1. Senyora presidenta, la seva resposta queda registrada.
      Gràcies per jugar! :-)

      Elimina
  2. jo no jugo a cartes.ni a dòmino ´´´a escacs i per això m'esca...Una abraçada si que te la envio... anton.

    ResponElimina
  3. En una primera lectura coincideixo amb la solució de la Carme. Totes certes menys les 6, 7 i 10.
    Hi aniré donant alguna volta més i, si canvio d'opinió, ja ho vindré a dir. Molt original aquesta manera de presentar-te. :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mac! Només es pot donar una resposta, punt B de les normes...

      B. Cada blogaire pot posar tants comentaris com vulgui, però, pel que fa a les respostes, tan sols valdrà la primera que es doni. O sigui, un cop heu dit que una frase és “veritat” o “mentida” ja no es pot canviar.

      Per tant la teva resposta ja ha estat registrada :-)

      Elimina
    2. Ep, si les normes ho diuen no ho discutirem, només faltaria. :-DD

      Elimina
  4. Jo també crec que totes són certes menys la 6,7 i 10.

    Quin premis més sucosos ;)
    Aferradetes!! ☺

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvolguda participant, la seva resposta ha estat registrada.
      Gràcies per jugar :-)

      Elimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Bé, jo no et conec gaire, així que no m'atreveixo a jugar. De totes maneres, trobo genial aquesta presentació :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Loreto!
      Et conec de creuar-nos en molts blogs ;-)
      No sabia quin tipus de post fer i com vaig veure que als primers tothom es presentava, doncs se'm va ocórrer fer-ho així.
      Si vols, pots provar-ho! :-)

      Elimina
  7. M. Roser13 gener de 2015, 20:41
    A mi tampoc m'agrada fer plans amb antelació, prefereixo decidir quan sóc a prop que em toqui de fer una cosa, en canvi quan sé que l' he de fer per obligació, la faig com més aviat millor, sense esperar que el temps caduqui com un iogurt qualsevol...
    Em sembla que jo no jugaré primer perquè no et conec massa i segon segur que la Carme les ha encertat totes... Seria fer trampes!

    ResponElimina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Roser!
      Em fa gràcia aquest blog perquè em permet parlar amb moltes persones que us veig tot sovint a blogs que visito molt però amb les quals potser no havia parlat mai "en persona" :-)
      Si vols jugar, tu mateixa... i sinó, d'aquí vint-i-dues hores i cinc minuts se sabran les respostes ;-)))

      Elimina
  8. Trobo molt original aquesta idea de donar-te a conèixer en format de joc. De totes les preguntes, la que m'atreveixo a dir que és certa: és....... la 9. Et conec poc i dono per vàlides les respostes de la Carme.

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Salut, Montse!!

      També ens coneixem de veure'ns per blogs amics. I és que aquesta catosfera és ben gran i ben viva!! :-))

      Apunto la teva resposta... i si vols mirar d'apostar per les altres, encara ho pots fer ;-))

      Elimina
  9. Assumpta Assumpta ......gran Assumpta .....jo que estic agosarada avui i sense llegir-me , ho juro, els comentaris anteriors m'atreveixo i dic que és veritat la 1, la 2 .....em semble que tiro pel broc gros tot és veritat o si més no ho podria ser .....bé potser no vas ser delegada i la del wordpress podria ser veritat no hi qui els entengui....i respecte al piano perquè no? resumint tot és cert menys la 3 i la 7 au!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvolguda concursant,

      La seva resposta queda registrada. Gràcies per jugar :-)

      Elimina
  10. Em perdonareu que no posi comentaris a les vostres "respostes" pel joc... M'ho estic passant molt bé, però he de posar cara de pòquer per ser absolutament imparcial :-)

    ResponElimina
  11. Quina feinada ens has donat, però és una trobada blogaire fantàstica.Pel que fa al concurs, crec que la 10 és certa... vaig a consultar la hemeroteca d'Actualitat Perica. ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Certament, la trobada està resultant un èxit! I encara no hem arribat a la meitat! :-))

      Pel que fa al concurs, t'apunto la resposta donada a la frase 10. Te'n queden nou més per si vols arriscar :-)

      Elimina
  12. M'ho invento totalment

    1- Mentida
    2- Veritat
    3- Veritat
    4- Mentida
    5- Mentida
    6- Mentida
    7- Mentida
    8- Veritat
    9- Veritat
    10- Mentida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvolgut co-administrador d'aquest magnífic blog,
      Prenc nota de les seves respostes i agraeixo la seva participació :-)

      Elimina
  13. Com que em sembla que el Pons està endollat a la blogosfera, amb bons contactes, li copio la proposta. O sigui: 2,3,8 i 9 veritat, la resta falses...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha bona aquesta! :-)
      D'acord, doncs, Ignasi, prenc nota de les teves respostes. Moltes gràcies per participar! :-)

      Elimina
  14. Penso que totes són certes excepte la 7 i la 8. Molt bona presentació^-^!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Maria, per participar! ;-)
      Prenc nota de les teves respostes!!

      Aquest és un joc que sempre m'ha fet gràcia... a més, així aprofito la circumstància, a veure si la gent s'anima a visitar el blog d'artesania ;-))

      Elimina
  15. Com és tard i no tinc la ment al cent per cent, sols et vull dir que et felicito per la teva creativitat. Et desitjo tot el millor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! ;-))
      També els meus millors desigs per a tu!!

      Elimina
  16. Ostres, ara m'acabo de sentir molt malament... En assabentar-me de què anava el joc he pensat que estaria xupat, però m'he posat a llegir preguntes i he flipat molt. La veritat és que estan molt ben redactades, alguns temes em sonen i els donaria per certs, però podrien tenir alguna errada que les convertís en falses fàcilment. I les que no em sonen podrien ser perfectament veritat i que no les haguessis explicat mai perquè no s'ha donat el cas, també estan explicades de manera molt creïble. M'acabes de deixar en bragues, tants anys de convivència blogaire i em sembla que si faig apostes faré el ridícul...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mmmmmmmmmm... no puc dir-te res massa concret perquè qualsevol cosa es podria interpretar com a "pista" i vull ser totalment justa, tan sols animar-te a jugar i pensa que, per càlcul de probabilitats, és gairebé impossible fallar-les totes... Va, home, juga!! ;-))

      Elimina
  17. Respostes
    1. Hola, Víctor!!
      Prenc nota de la teva proposta!
      Moltíssimes gràcies per jugar! :-))

      Elimina
  18. Jo et conec molt poquet i per això passo per saludar però sense participar ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs una salutació i una abraçada, Bruixeta! ;-))

      Elimina
  19. Hola Assumpta! Jo et recordo de quan feia vida activa als blogs... Excel·lent el teu post!
    Fals 8 i 10?
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que sí, jo també et recordo!!
      Doncs es tracta de tornar a fer vida activa, dona... ni que sigui baixant una mica la intensitat, però anar fent ;-)

      Prenc nota de les teves respostes!
      Gràcies per jugar! :-))

      Elimina
  20. Et proposo una partida a dòmino mentre romio.

    Una abraçada, Assumpta!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. D'acord ;-) No sóc gaire bona al dòmino (com aquella gent que va portant el control de les fitxes que surten i tal...) però si serveix perquè vagis pensant, juguem! :-))

      Abraçades!!

      Elimina
    2. Teniu sis hores i sis minuts per fer les vostres "apostes". Ànim!!

      Elimina
  21. I ara, per donar una mica més d'emoció (*) i tal, marxo una estona. Aquest vespre faré una compareixença en la que donaré la meva decisió deff... vull dir que aquest vespre tornaré i us explicaré quines són les respostes encertades i quins són els guanyadors dels magnífics premis :-))

    Moltíssimes gràcies a tots els que heu participat dient alguna resposta, m'ha fet il·lusió que dediquéssiu uns minutets a pensar què podia ser cert i que no. Gràcies de tot cor!!


    (*) Disculpeu, la meva intenció era fer-ho tot seguit, però per començar a calcular qui encerta i qui no havia d'esperar a que s'acabés el termini a les set i a dos quarts de vuit m'esperen i no ho he pogut canviar. Fins aviat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I jo que venia a comprovar un pressentiment que he tingut després d'haver donat la meva resposta i que ja no he dit per no incomplir les normes. Ara m'hauré d'esperar fins demà, perquè coneixent-te quan dius "vespre" vols dir "nit" i jo sóc un blogaire diürn, ja ho saps. :-))

      Elimina
    2. Hahahahaha " coneixent-te quan dius "vespre" vols dir "nit" i jo sóc un blogaire diürn, ja ho saps

      Ara ho estic preparant... però m'he retardat més escoltant les notícies... Noi!! Ja tenim data!! I s'ha refet el pacte!! Ja seguim avançant! :-)))))))))))

      Elimina
  22. Arribo tard, Assumpta. Només puc saludar-te. Una presentació molt original. Què és això d'explicar-ho tot amb el cor a la mà? Mentides i veritats. Va bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara mateix estic preparant les solucions... però noia, m'he trobat amb la convocatòria de les eleccions i estic emocionada escoltant notícies i escrivint posts al mateix temps :-)))

      Elimina
  23. ooooooh!!!! ja no puc participar!!! xò tan s'hi val. Aposto que totes són certes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què maca ets, Rits!! M'ha encantat que, malgrat arribar fora de les poquetes hores que vaig donar (perquè això va molt ràpid) deixis aquí també una resposta :-))

      Elimina
  24. Aquestes són les respostes correctes ;-))

    1.- Vaig néixer a Barcelona a finals de 1961... VERITAT!
    (A la catosfera mai he amagat la meva edat, per tant ha sortit en diverses ocasions)

    2.- ... La primera vegada que vaig trepitjar una escola tenia gairebé 5 anys... VERITAT!
    (A caseta, amb la mama i el meu germanet s’estava molt bé)

    3.- Vaig ser delegada de classe a 5è, 6è i 7è d’EGB... MENTIDA!
    (Responsabilitats, jo? Mai de la vida m’hauria passat pel cap presentar-me per delegada o... per... res! Hehe)

    4.- Quan tenia quinze anys vaig organitzar una discussió a una Comissaria de Policia per poder posar el meu nom en català al DNI... VERITAT!
    (Això ho vaig explicar en un post aquí)

    5.- Em van “regalar” les mates de COU... VERITAT!
    (Gràcies, Llorenç, sense el teu ajut encara estaria repetint COU!... No n’he fet mai cap post però crec que ho he comentat unes mil vegades a cal MAC arran d’enigmes numèrics)

    6.- Vaig estudiar quatre anys de piano amb professora particular... MENTIDA!
    (Què més voldria!... No n’he parlat mai al blog però, per algú amb molta memòria i amb molta antiguitat blogaire, potser s’hagués pogut deduir d’ d’aquest post en castellà on es veu que, lamentablement, no sé res de música)

    7.- Em vaig apuntar a un curset de fotografia i el professor no es va presentar: havia estat detingut per estafa... MENTIDA!
    (Era xula aquesta proposta, eh? Hehe... molts llibres de lladres i serenos he llegit. Absolutament falsa)

    8.- He obert com a mínim tres blogs a WordPress que mai he sabut fer funcionar... VERITAT!
    (Mai he entès com funciona aquesta plataforma. És la cosa més enrevessada i complicada que m’he trobat. Un dels blogs creats em va durar una mica de temps però cada vegada que hi volia entrar passava un calvari per aconseguir-ho)

    9.- El meu blog “principal”, “Blog de l’Assumpta”, ha sortit a l’Espai Internet de TV3... VERITAT!
    (Va ser amb motiu de l’Homenatge a Dickens dels blogaires catalans. Un “petit” repte que em va fer en MAC i que jo vaig acceptar i va anar creixent, creixent i molts blogaires van ajudar a fer-ho tan bonic com va ser llegint llibres de Dickens i fent-ne posts... fins i tot un post de cuina amb pas Tot això va sortir a l’Espai Internet de TV3 com es pot veure en aquest post)

    10.- Durant els anys 2007-08 vaig escriure uns articles per premsa esportiva... MENTIDA!
    (Fa uns anys vaig escriure uns petits articles sobre Dret administratiu turístic per una petita revista local que, de passada, servien per a “publicitar” l’Escola de Turisme –on jo treballava llavors- a part d’això, als diaris tan sols he escrit “cartes al Director” hehe)


    DIT AIXÒ, ANEM A VEURE ELS ENCERTS DELS PARTICIPANTS PER ORDRE DE LES SEVES PROPOSTES:

    CARME........ 9 encerts
    McABEU...... 9 encerts
    LLUNA......... 9 encerts
    MONTSE..... (només aposta per una i l’encerta)
    ELFREE........ 7 encerts
    RAFEL......... (només aposta per una i falla... boníssim el comentari!!)
    PONS........... 6 encerts
    IGNASI......... 6 encerts
    MARIA......... 6 encerts
    VÍCTOR........ 6 encerts
    ISABEL......... 6 encerts
    RITS............. 6 encerts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per tant, veiem que hi ha un TRIPLE EMPAT a NOU ENCERTS... que, com diuen les normes, es resol per "temps" (Prior tempore potior iure) :-DD

      1r. PREMI... Un val descompte de 40% per utilitzar en la compra de productes de la meva botigueta, dins del termini d'un any per a...
      CARME ROSANAS!!!

      2n. PREMI... Un val descompte de 30% per utilitzar en la compra de productes de la meva botigueta, dins del termini d'un any per a...
      McMACABEU!!!

      3r. PREMI... Un val descompte de 20% per utilitzar en la compra de productes de la meva botigueta, dins del termini d'un any per a...
      SA LLUNA!!!

      Recordeu, sobre tot, que teniu un any! Ho dic pel vostre bé, clar, per mi, si voleu començar a fer una comanda, genial... però vaig posar un any precisament perquè entressin dades nadalenques de nou: Sopars d'amics, amics invisibles, tiós i cosetes així :-))

      Enhorabona als guanyadors i infinites gràcies a tots per jugar!! :-))

      Elimina
  25. L'explicació de la proposta 9 ha quedat tallada. Ha de dir que "fins i tot un post de cuina amb un pastís fet expressament per l'ocasió el podeu veure aquí... una meravella :-))

    ResponElimina
  26. Ara fora del concurs et diré que m'ha encantat la forma de fer el post. És una manera més de moure i donar alegria a aquesta trobada, la imaginació és present en tot el que fas. No hi ha dubtes ets una gran artesana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei, moltes gràcies!! Volia fer quelcom original i, de passada, si venc alguna coseta... millor hehehe (noi, la crisi està que apreta!!)

      També s'ha de dir que la gent és molt participativa, és molt agradable fer una proposta així i veure com ràpidament s'apunten a jugar ;-)

      Elimina
  27. OOhhh! 6 encerts...poquets.
    Doncs mira que amb l'empenta que tens et veia capaç de tot. Fins i tot de periodista esportiva.^-^

    ResponElimina
    Respostes
    1. En aquest punt va ser molt divertit un comentari que va posar en RAFEL dient "Vaig a consultar l'hemeroteca d'Actualitat Perica" hahaha mai he fet comentaris esportius, però segur, segur que si els fes no serien del Barça!! (de fet, no hi entenc prou hehe)

      No són poquets, dona, és que estaven posats amb intenció que poguessin semblar veritat ;-))

      Elimina
  28. Per haver-m'ho inventat tot no està malament

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si us plau, em podries donar la combinació guanyadora de la 6/49?... O una combinació de 14 apostes entre 1, X i 2 per la propera travessa! :-DD

      Elimina
  29. Per haver-m'ho copiat tampoc no està malament...

    ResponElimina
    Respostes
    1. La d'examens de mates que havia jo aprovat copiant!! :-DDD

      Elimina
  30. Iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...espero no arribar a l'any!!
    Mira que això del piano ho vaig dubtar una bona estona ;)

    Gràssis nina!! ✿

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan tu vulguis, LLUNETA! ;-))

      Ja m'agradaria, ja, saber tocar el piano (que amb quatre anys segur que em defensava ben bé... però res, res, pura trola) :-DD

      Elimina
  31. Ei, que jo també dic Iupiiiiiiiiii!!!M

    Doncs mira que jo et feia perfectament delegada de classe!!! L'única que he fallat i no la vaig dubtar gens... :D

    A veure ... Ja vaig pensant...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai quina gràcia!! Jo delegada de classe!! De petita massa tímida i bona nena... i a partir dels 10-11 massa xerraire... i, en general, poc donada a acceptar res que impliqui responsabilitats, ho confesso ;-))

      Pensa, pensa :-))

      Elimina