dilluns, 26 de gener del 2015

Que bé, ser aquí

Uf!!, per fi he arribat! Una mica tard, com sempre, però ja sabeu que la puntualitat, per més que ho intenti, no és el meu punt fort.

Tant de temps esperant aquesta trobada, i ha arribat de cop, i atabalada com sempre, gairebé ni m’he pogut pentinar. Però aquí estic! Amb un somriure i ganes de veure-us!

Qui ho hagués dit. Quan es va muntar, semblava que seria súper-lluny, que tots hauríem canviat, que faríem coses diferents. Però el cert és que per aquí continuem, més o menys estones, amb intensitat o no, i que en som un bon grapat. Tinc tantes ganes de saber dels que ja no es deixen llegir... ais, quins nervis!!!!

Carme, com a gran amfitriona, t’ha quedat tot perfecte. Tot al seu punt, al màxim de detall. He portat un pastís, és petitonet, però crec que tindrem bocinets per a tots.


Espero que tots estigueu bé. Així espero que m'ho expliqueu aquests dies. Jo continuo com sempre, potser deixant-me veure menys, però si deixant les neures, les pors i les alegries d’això que en diem viure. I, encara ara, meravellant-me de tot el que he descobert amb molts de vosaltres. De les trobades, de les aventures i desventures i sobretot dels bons amics que he fet i conegut a la blogosfera.

Cadascuna de les coses que ens van passant a la vida tenen la seva importància, i el fet de tenir blog, que algú podria pensar que és poc important, doncs va errat, la té. Si més no, per mi la té, l’ha tingut i sé que la tindrà.


Ballem?


38 comentaris:

  1. Diuen que el què és bo, fa de bon esperar, o sigui que tu tranquil·la...Realment amb els blocs, ens ho passem bé i ens enriquim, amb les vivències dels altres:
    Trobo que és un intercanvi de sensibilitats...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cert, ens ho passem bé i ens enriquim. I si, la majoria som ben sensibles.

      Elimina
  2. Oh, quina bona idea, un pastís xulíssim per menjar-nos tots junts! Em sembla que ningú més l'havia tingut encara.
    Estic d'acord amb tu, el blog és important. Segur que qui diu que no, no en té i no sap el que es perd.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sap què es perd. M'ha dut tantes coses, que de vegades penso que seria impossible ser com sóc ara sense haver tingut el blog.

      Elimina
  3. Encanta't de saludar-te! I el pasrís boníssim!!

    ResponElimina
  4. Home rits, que una mica més i t'hem d'anar a buscar, perquè ets dels desapareguts! No, en realitat tu no has marxat mai, però sí que darrerament se't veu menys. Per què serà. Espero seguir-te llegint molt temps i que no te n'acabis de cansar mai. I tant si és important aquest món dels blogs, i tantes coses que ens ha donat. Us conec a molts de vosaltres a la majoria de gent del meu entorn actual. I definitivament hem parlat de moltes més coses!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no he marxat. Però cert que em deixo veure menys.
      Per la teva curiositat, que he notat el tó irònic de les teves paraules.. darrerament he anat sumant moltes coses i m'he desprès de poques. I les prioritats i necessitats canvien. I el blog, queda a estones...
      Però si, ens coneixem molt, i jo tb espero seguir-vos llegint molt de temps.

      Elimina
  5. Hmmmmmm… que bo el pastís, gràcies rits!!
    I el video de l'Anna Roig és preciós.
    M'ha fet pensar que aquest gener: "Que bé, ser aquí", al Roda el món...

    ResponElimina
    Respostes
    1. celebro que t'hagi agradat, tant el pastís com la cançó

      Elimina
  6. M'alegra llegir-te rits!! El gener encara no ha acabat.... la paraula tard, no existeix! Ptonets!

    ResponElimina
  7. Que bé que siguis aquí... Agafo un trosset de pastís, que tingui cor de xocolata... Boníssim!! Segur que l'has fet tu.

    A mi també m'ha agradat el vídeo...

    Moltes gracies per ser -hi. Petonassos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No podia faltar-hi. Em sap greu no poder passar-m'hi més sovint.
      I si, el vaig fer jo.
      Un petonàs!!!!! Aquesta trobada és genial!!!

      Elimina
  8. Quina bona pinta que té aquest pastís...

    ResponElimina
  9. Que bé ser aquí,
    gaudint de la música,
    tot menjant pastís.

    Bona nit i dolços somnis.

    ResponElimina
  10. Quin detall això de portar pastís, ara fas quedar malament tots aquells que no hem portat res >_<

    Qui diu que tenir un blog no es important? Que m'ho digui a la cara! Grrrr xD

    ResponElimina
    Respostes
    1. I ara! què va! portar un pastís sols és un detall. M'aporteu coses molt més importants.

      Elimina
  11. I tant que és important tenir un blog, com podríem sinó compartir trobades tan maques com aquesta? :-))

    M'agafo un tall de pastís, que fa molt bona pinta!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exacte, sense els blogs no existiria aquesta trobada. I jo, us trobaria a faltar igualment.

      Elimina
  12. Ja ho crec que és important, és un bocí de nosaltres el blog de cadascú.
    Bona pinta aquest pastís, amb el vostre permís, nyaaam
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bocins que es van compartint i ens fan mirar endavant.

      Elimina
  13. Em guardo la foto del pastís per menjar-me'l quan tinguem impressora en 3D.
    L'Anna Roig no decep mai.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Caram, doncs espero que no falti massa per tenir-la.

      Elimina
  14. Jo tb n'agafo un tros, amb el teu permís. Mentre per nosaltres sigui important ser-hi, continuarem aquí.

    ResponElimina
  15. Gràcies per compartir el pastís, vull dir, el bloc. :)

    ResponElimina
  16. ballem rits ballem i menjant pastis!!!!! tot un detall!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ballem i ballem, que mentre ballem, els nostres mals espantem.

      Elimina
  17. Eh, llaminerots, que gairebé no m'heu deixat pastís! Va, tornem a posar la música i ballem! Gràcies, rits!!!

    ResponElimina
  18. Gràcies per compartir amb nosaltres, les paraules i la dolçor d'aquest pastís amb la música, que sempre ens ha d'acompanyar en els bons moments.
    Avui és un dia especial!

    ResponElimina
  19. xocolata ... xocolata ... xocolaaaata ... ummm!!
    Uis, perdona però has posat la temptació més gran per a mi!!

    Veus? No ets l'única que fa tard, jo també, però això no vol dir res massa important. Hi som i això sí que ho és!! ☺
    I ballant (que m'agrada motíssim) et diré que és tot un plaer compartir amb tu, siguin com siguin els moments.

    Aferradetes, nina! ✿

    ResponElimina