dijous, 29 de gener del 2015

MiNiS

Foto de na  Francesca
Ara que estem a punt de posar fi a aquesta trobada tan esperada, que estem contents amb tot el que hem compartit i que hem pogut conèixer a altres blocaires desconeguts fins ara,  vos vull parlar de les altres trobades,  les trobades cara a cara. 

Abans que finalitzés el 2014 vaig tenir l'oportunitat de fer reals dues mini-trobades:
- La primera, la retrobada amb l'Àngels Sargantana, després de dos llargs anys de moments molt delicats. Feia temps que ho desitjava però no arribava l'instant adient. Vam compartir paraules, records, silencis, aferradetes, nous somnis... va ser molt desitjada, intensa i especialment emotiva.
- La segona amb dos amics blocaires, na Francesca i l'Alfons. Na Francesca fou tan amable que va fer de "guia-taxi", podent gaudir dels nostres magnífics paisatges mallorquins. Un d'ells és el que surt en aquesta foto que vos deixo, en què ens trobem tots tres, feta per na Francesca... ella va tenir millor ull i va immortalitzar als paparazzis   ‾‿⁀

No tinc moltes experiències de trobades, però sí que vos puc dir que m'agradaria participar en una en què ens puguem reunir tots, o gairebé tots, tot i que sé que és un desig una mica complicat. Segur que -si posem una mica d'il·lusió i voluntat- ens en sortirem!!
AFERRADETES  i  SALUT!!
Foto pròpia

49 comentaris:

  1. Bon dia Sa lluna! Vull ser el primer en saludar-te abans no t'amaguis!
    M'encanta el to dels teus posts i sobretot les teves "aferradetes".
    Celebro que hagis pogut fer aquestes trobades personals i m'apunto a la que demanes.
    Les fotos són precioses!
    Una abraçada-aferrada, des del Penedès!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda, August!
      Aquest dies em va sorprendre un fet que no havia vist mai, la lluna va ser visible tot el dia, un fet extraordinari!!

      Pel que fa a la trobada, espero que puguem ser-hi, com més millor, per a continuar aquesta festassa. ;)

      Aferradetes i moltes gràssis!! ✿

      Elimina
  2. Trobades reals? Fora del mon virtual? Que esteu sonats? El mon real es ple de perills i gent molt estranya...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pons, hi ha tot just dos "no" a l'enquesta de la trobada cara a cara i ara ja sabem que un és teu.

      Quina responsabilitat!!!
      Hi ha 10 persones que et seguiran!!!
      I no vindran!!!

      Elimina
    2. No sabria dir-te en quin dels dos mons he sentit més a prop el perill, Pons, però puc assegurar-te que tant a un com a l'altre tinc grans amics i amigues.

      Si un NO és el seu, Carme, el trobarem molt a faltar!! ;)
      Aferradetes i pensa-t'ho bé!! ✿

      Elimina
    3. Es clar que es meu un dels NO, l'altre apostaria per en Xexu

      Elimina
    4. Ha, ha, ha... I tant!!! Aquest encara el tenia més clar que el teu!!!

      Elimina
    5. No em diguis!!?? M'has deixat ben planxada, et veia com un noi molt agosarat!!
      D'en Xexu? ... ja dirà que en pensa. ;)

      Elimina
    6. Una trobada per ses illes? Mmmm, és temptador. Però com deien a 'Canción triste de Hill Street' ...'Tengan cuidado ahí fuera". Aferradetes! (nova paraula que gràcies a tu he incorporat al meu diccionari)

      Elimina
    7. Ostres, ara he llegit els altres comentaris i veig que no he estat gaire original amb lo de les aferradetes.... désolé!

      Elimina
    8. Doncs encara només s'estudia la idea de fer-la, com pots veure a la barra lateral. Que podria fer-se a Mallorca? És clar que sí!. Em sembla que sou més de l'altre costat del toll que els que hem de sortir de l'illa ... encara que es pot fer una enquesta proposant llocs de trobada que ho facin més fàcil per a tothom.

      Les aferradetes vos agraden a gairebé tots, fins i tot a mi que les he utilitzades tota la meva vida.
      Ne soyez pas désolé, s'il vous plaît! ;)

      Aferradetes compartides, Ignasi!! ✿

      Elimina
    9. Mireu si estic en contra de fer una trobada real entre tots que no és que votés en contra, és que ni em vaig molestar en votar aquesta enquesta! Esteu bojos o què!? A l'altra sí que vaig votar, veus.

      Elimina
    10. Il·lusionats!! Bojos? ... és possible que també!! ;)

      Elimina
  3. La primera fotografia és com un selfie, artístic, de les ombres. També m'agrada la segona. Sense que es vegi sencera s'endevina l'amplitud de la badia.
    Amb el teu permís untilitzo la "teva" paraula:
    Aferradetes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Na Francesca en sap molt, mentre nosaltres fèiem fotos de la badia, ella ens enxampava a tots tres.
      Tinc moltes fotos de les dues trobades i molt bons records, sobretot afectius. De moment puc dir que l'experiència real amb ells ha superat la virtual que ja era molt bona. :)

      Aferradetes, Xavier, que són de tots!! ✿

      Elimina
  4. Doncs a que esperem per fer la trobada? Ara que sàpigues que quasi segur que et tocarà a tu travesar la bassa.... :-)
    Posar cara a la gent sempre ha estat un plaer

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per a mi quan vulgueu!! El meu vot va ser que SI, sempre que penseu que he de travessar el bassal que porta molta d'aigua el punyeter!! ;)

      Posar cara ... sons, mirades, gestos ... una passada!
      Aferradetes, jove!! ✿

      Elimina
  5. En el temps que fa que tinc blog, només n'he fet dues de trobades cara a cara al món real (ja saps que penso que aquest món virtual també n'és molt de real però així ens entenem millor). En les dues ocasions, que de fet en són algunes més perquè una d'elles l'he repetit alguna altra vegada, la cosa ha anat genial. No em faria res tornar-hi. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja sabeu la síndrome que patim alguns illencs, jo en sóc una. Quan porto molt de temps sense sortir de la Roqueta, necessito escapar-me i no trobo una "excusa" millor per fer-ho. ;)

      A la propera espero trobar-t'hi, Mac!!
      Aferradetes!! ✿

      Elimina
  6. A veure doncs si recollim la il·lusió i la voluntat per tirar-la endavant... La trobada...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja vaig dir en altres ocasions, però ho repetiré, que totes les trobades blocaires han estar agradables, de bon rotllo i emocionants, jo ja no puc comptar els blocaires que conec sense deixar-me'n, són molts i molts... I ha estat una bona experiència.

      Elimina
    2. Per les vostres paraules m'han anat arribant aquestes trobades que em semblen genials. He tingut enveja (no sé si sana o no), però m'heu fet dentetes quan he vist que vos ho heu passat tan bé.
      Va Carme, mem si ho aconseguim!! ;)

      Aferradetes ben dolcetes i gràssis per aquesta!! ✿

      Elimina
  7. Se't saluda Lluneta! Seria xulo això que proposes. Segur que no serà fàcil trobar un dia que vagi bé a tothom però si hi posem ganes trobarem una data per a arreplegar-nos uns quants. A veure qui agafa el toro per les banyes (i no estic pensant en ningú, he, he, he!) i s'encarrega d'organitzar la cosa. Jo he participat en altres trobades i ha estat un plaer. Tant de bo les aferrades traspassessin la virtualitat, eh?

    ResponElimina
    Respostes
    1. He tornat d'uns dies lluny dels blogs i em trobo que heu fet molta feina tots, ara m'he de posar les piles per a visitar-vos, un/a a un/a com vos mereixeu.
      De vegades és molt complicat, però és una idea magnífica a la que dono el meu suport. Sí a una gran trobada! ;)

      Aferradetes virtuals, fins que puguem fer-les reals. ✿

      Elimina
  8. Continuo pensant.... que cadascú faci el que li surti del cor.
    La xarxa té encant per la seva aura misteriosa imaginativa i això ho trenca la vida real. Es semblant al que ens passa, quan desprès de llegir un bona novel·la, anem a veure-la al cinema.

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic d'acord amb tu, en part ... no sempre es trenca la màgia, fins i tot de vegades es queda curta en el món virtual. Et parlo per la meva petita experiència, és clar.
      Tot i així, cadascú ha de fer el que li vingui de gust, el que li digui el cor, és una elecció des de la llibertat de cadascú.

      Aferradetes i salut, nina! ✿

      Elimina
  9. Jo tinc experiència en trobades cara a cara i, com la Carme, puc dir que són genials! Només hi ha un "però", que crec queés el que vaig votar jo "depèn del dia, del lloc..." i és que, en el meu cas, no saps com depenc del dia i del lloc! O si? I per què no et venim a veure a tu? eh? eh? eh? (desitjar i somiar no costa res) Aferradetes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. També vaig votar que depèn del dia i del lloc Per a mi, millor el cap de setmana i molt més fàcil si és a Barcelona, tot i que he de dir que si la voleu fer a Mallorca, jo encantada!! ;)

      Aferradetes, Montse!! ✿

      Elimina
  10. Jo sóc de València, i ho tinc malament per a quedar, però alguna vegada he pujat a Catalunya per conéixer gent, o he baixat a Múrcía. Què sabem!!

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si és fa, fet que em faria molt feliç, per a mi seria molt més còmode no sortir de l'illa, però sé que és la proposta més dificultosa per a tots, per tant si és fa a Barcelona crec que aniria millor a més blocaires. S'ha de parlar i votar.

      Espero que puguis ser-hi ... aferradetes!! ✿

      Elimina
  11. Qualsevol excusa és bona per tornar a les Illes, i, a més a més, una trobada al món real pot ser molt interessant i diferent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qualsevol excusa és bona per sortir a compartir amb bona gent, i això ja la fa excepcionalment atractiva.

      Aferradetes illenques! ✿

      Elimina
  12. Bé, bé, bé, això s'anima. Gràcies Sa Lluna. Em pensava que tancaríem la trobada sense tornar-ne a parlar perquè no feia gràcia, però si la majoria en té ganes, segur que la podem fer.
    Aferradetes grans.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Se'n xerra i això ja és un pas cap a una realitat, Teresa!!
      Com pots veure a la barra lateral i com ha comentat na Carme, hi ha molta gent animada, així que no hi ha res tancat. ;)

      Més aferradetes, nina! ✿

      Elimina
  13. Jo també conec personalment alguns blocaires i fa il·lusió posar cara a les persones amb les quals hem compartit, sobretot, sensibilitats...Això d'una gran trobada suposo que és més complicat, cal que molta gent es posi d'acord...
    Una foto molt original aquesta d'immortalitzar les vostres ombres vora mar...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Complicat però no impossible, hem fet moltes coses que han suposat un "esforç" per part de tots per aconseguir-ho i han sortit molt bé. La il·lusió empeny fort!!

      Bessets, preciosa! ✿

      Elimina
  14. El teu mar és el meu mar, però des d'un altre lloc de la terra. Aquestes trobades que crec que a vegades són reals sempre són enriquidores. A mi em passa amb altres que pinten i ens ho passem "xupi". També tinc ganes de conèixer-vos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les ganes són la clau, tots sabem que quan hi posem ganes ho fem, no et sembla? ;)

      Aferradetes, nina! ✿

      Elimina
  15. Ara no podria dir-te quan vaig decidir visitar Mallorca, ni a partir de quin moment es va anar gestant aquesta petita trobada. Només et puc dir que estic molt agraït al tracte que em dispensasteis, la disposició i amabilitat de na Francesca perquè pogués conèixer una mica millor l'illa i a les teves atencions i la delicadesa amb que em vas tractar en tot moment perquè de la visita a la vostra terra em portés un gran record. I sí, amb l'experiència viscuda m'encantaria participar d'una trobada real amb molts més amics i amigues, encara que tots depenguem del lloc i el moment.
    Bessets Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per a nosaltres va ser un plaer rebre't i parlo en nom de na Francesca perquè estic segura que ho sent així també. Va ser un temps curtet però intens, on vam compartir experiències i projectes.
      Estaria molt bé poder repetir-ho amb més blocaires, estic d'acord amb tu!!

      Bessets, aferradetes i mil somriures, Alfons! ✿

      Elimina
  16. Són boniques eixes trobades, Lluna. M'alegre de les que has pogut gaudir, i més que vindran! :)

    Jo alguna n'he tengut i en general han segut molt agradables. A veure si és veritat i ens veiem algun dia. Jo si vaig a les illes ja t'avisaré, això segur! :)

    Un abraç.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agradaria que es fes realitat, i tant que siiii!!
      No deixis d'avisar-me si vens. ;)

      Aferradetes i gràssis per venir a la trobada!! ✿

      Elimina
  17. les trobades virtuals són excel·lents i les trobades reals encara més! seria complicat segur però un cop trobat un lloc i una data bufar i fer ampolles ! aferradetes sa lluna!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tant de bo sigui tan fàcil com bufar i fer ampolles, perquè també m'agradaria veure't-hi, nina!!

      Aferradetes dolcetes! ✿

      Elimina
  18. Doncs compartir amb altres blocaires una trobada, podria ser bonic.
    A hores d'ara ús confesso que sóc verge, ja em costa prou trobar temps per al blog i trobarme a mi mateix :-D
    Quin fart de riure amb els vostres comentaris, això si segueix més dies ens cridaran l'atenció els de dalt de tot, els de Blogger
    Salut i aferradetes (son abraçades oi) ;o)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Res millor com una gran trobada perquè t'estrenis, oi?
      Anem just de temps tots, em sembla, però si treus temps per fer una cosa que t'agrada ja no pesa tant. ;)

      Els de Blogger ens haurien de fer un gran regal!! :)

      Aferradetes o abraçadetes, com més t'agradin!! ✿

      Elimina
  19. Com ja he dit més amunt, jo no sóc aficionat a les grans trobades per desvirtualitzar blogaires. Sí que he conegut alguns blogaires, però en petit comitè. Poden garantir que sóc una persona normal (si és que això és dir alguna cosa...), però senzillament és que prefereixo que cadascú estigui al seu cantó de la pantalla!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totes les opcions són vàlides i molt respectables, encara que no estigui d'acord.
      Difícilment, de cantó a cantó, es pugui fer una trobada. ;)

      Aferradetes! ☺

      Elimina
    2. * Evidentment volia dir una trobada real.

      Elimina