dilluns, 23 de gener del 2012

Dafne

Dafne

Del Blog  Carpe  diem,  m'ha deixat  aquest  comentari:

- Aquesta tarda he vist  "Roda el món i torna al bloc" i em faria il·lusió incloure´m en aquesta trobada del 2015. 


- Perfecte  Dafne!


- M'han dit que contactés amb tu. 


- Sí,  jo  m'encarrego  del blog.



- Un dels millors regals d'aquestes festes ha estat tenir temps per anar rodant dins la xarxa, sense saber que m'esperava un regal tan gran, les vostres paraules, el vostre esperit, i la vostra ànima. 



- Crec  que la xarxa  sempre ens sorprèn a tots,  Dafne.  Fins que  no ets  a dins,  no  saps  què trobaràs  i  en aquest  nostre  àmbit  de blogs,  les trobades,  en general,   són fantàstiques.  


- M'heu transmès tantes sensacions i emocions, que he pensat en formar part d'aquesta família blogaire i compartir amb vosaltres tot això que ens mou i ens permet asseure´ns i deixar anar el que portem dins, el que el nostre cervell bombeja i que les nostres mans, van picant en el teclat.


-  Doncs  benvinguda,  m'agrada  afegir-te  aquí  i també a la meva  Col·leció  de Moments,  perquè  tu també  transmets  sensacions i emocions.

- Certament el món roda, però alguns anem una mica més a poc a poc. 



- L'important  mai no és  la velocitat,  sinó  ser-hi  i  aquí  arribes mooolt  aviat...  ja veus  3  anys  aviat...  he,  he, he


- Gràcies per ser-hi!!!


-  Gràcies  per ser-hi  tu també!


Des de Valls, jo hi vull ser!!!


- T'hi esperem  doncs!  

4 comentaris:

  1. Mica en mica anem engrandint la llista, cada cop som més. I encara queden tres anys justos, això pot ser una olla de grills al final! Això espero!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Carme, per la teva amabilitat i tracte. Gràcies als blogaires que em deixeu entrar a casa vostra; gràcies per compartir amb mi els meus pensaments.
    És la primera vegada que tenimt tant temps per endavant, em feia l'efecte d'arribar tard.
    Gràcies Jordi Dorca, perquè em vas donar l'empenta i la Montserrat per donar-me´n més detalls.
    Així, que anirem caminant plegats, explicant-nos el que més ens plagui, i enfortint aquest cercle, que espero algun dia poder compartir un cafè; com el de la teva història!!!
    Us estimo, i no ho diu cap telèfon, sinó, jo. La Lídia, la Dafne!!!

    ResponElimina
  3. sort que la catosfera es gran hi ha cap molta gent

    ResponElimina
  4. Hi cabem tots pons... i ens ho passarem bomba... :)

    ResponElimina