dilluns, 16 de gener del 2012

pons 007


pons007

 


Pons,  ara  ja t'he pescat  una imatge   de perfil  i  he pensat  que  era  bona idea  deixar psoada   la medalla  que  has  guanyat  fa  poc  a  cal Mc!  M'agrada posar  una imatge...  o dues!

-  Ara tinc ganes d'adherir-me a la trobada! però qui sap què passarà d'aquí 1112 dies... 
-  Si canvies d'opinió, mala sort, però si ara vols venir probablement d'aquí 3 anys també vulguis venir.
-  No soc un home de paraula, es a dir, que el més probable es que acabi tenint por i em faci enrera... 
-  pons007, a veure, no et vindrem a buscar ni et posarem una pistola al pit. 
-  O potser no, potser tot el contrari, cada vegada tingui més i més ganes! 
-  Si t'adhereixes possiblement t'avisarem per recordar-t'ho.
-  O potser al 2015 ja estarè mort... 
-  Home  també  puc  estar  morta  jo, però per això  no deixo de fer  plans.
-  Saps què? de moment si no es molta molèstia apunteu-me.
-  T'apuntem.   O  siugi,  aquí tens  el teu post d'adhesió!
-  Mercy
-  De  res, de  res.  AH!  I no és una trobada de veritat eh? És virtual, ens trobem aquí. Tothom podrà fer posts i explicar la vida... molta por no fa, la veritat. :)

6 comentaris:

  1. Ui, aquest segur que vindrà! No veieu que té posts previstos fins aquesta data o encara més enllà? Haurà de venir a fer el 'Cas típic' amb el número pertinent, noi coneix a noia, noi retroba un munt de comentaristes perduts.

    ResponElimina
  2. jajajajaa, ai que bo!!! Aquest món es apropa malgrat la distància. Serà molt autèntic!!

    ResponElimina
  3. Si que no soc misterós que per no tenir no tinc ni imatge de perfil, ja veus...

    Tens raó Xexu hauria de començar a programar el posts per la trobada, no fos cas que s'em giri feina i no tingui temps

    ResponElimina
  4. Ostres... pons, doncs ara sí que tens imatge de perfil... vaig corrents a afegir-la!

    Quan tu em diguis t'envio la invitació per començar a programar posts... hehehehe

    ResponElimina
  5. millor espera a enviar la invitació cap a finals del 2014, que sinó encara la perdria...

    ResponElimina