dijous, 17 de febrer del 2011

El porquet
















El porquet ha dit...






-  Jo, de moment, no penso plegar!

- Fantàstic,  porquet.  M'alegro que no pleguis.

- Però m'apunto a la trobada.

-  Genial!  Seràs  molt  benvingut!

- L'únic problema que hi veig és com recordar l'esdeveniment si no recordo ni què he de fer demà...

- Sí  et  poses  l'enllaç  d'aquest  bloc  a la barra  lateral,  t'ho anirem recordant. No pateixis!


.................................

-  Ja he passat per ca la Carme i ja li he deixat dit que compteu amb mi. 
-  Clar que sí, home!
- Jo porto poquet al món dels blogs i no sé quant i duraré, però, ara per ara, m'ho passo molt bé i per tant, tinc ganes d'anar-vos coneixent més i, si s'escau, retrobar-nos en un futur.
-  Jo tampoc sé si durant aquests anys seguiré amb el blog, però sé que tant si hi sóc com si no, tindré ganes de saber de tots vosaltres d'aquí uns anys. Tu també estàs fitxat! :D


6 comentaris:

  1. Esperem que la força amb la que has entrat a la catos no sigui flor d'un dia Porquet, i que puguis ser un dels que rep els desapareguts en la trobada, com algú que porta ja 5 anys en actiu!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Carme i XeXu! Persistirem! Espero arribar en bona forma a la trobada!

    ResponElimina
  3. Pobret porquet si no apareix el dia 6 de 2015! A veure si encara haurem de fer botifarres... jeje

    ResponElimina
  4. Espero que es passegi molt temps per la catosfera!

    ResponElimina
  5. Guspira... com em toqueu un sol pèl del meu cos serrà fotré un gruny que ressonarà fins a la lluna! ;p

    Elfreelang, gràcies i gràcies... només espero passejar-m'hi ben acompanyat de tots vosaltres!

    ResponElimina
  6. jeje Ara m'has fet riure, cos serrà!!!

    ResponElimina