dilluns, 2 de febrer del 2015

Preparem la trobada del 2018

La dissenyem entre tots???

L'enquesta de la barra lateral diu que guanyen per majoria absoluta els que han votat repetir la trobada per d'aquí tres anys.

Això serà al 2018

A través dels comentaris podríem anar posant, les opinions de tots.

1.- Quan ha de durar?  Un mes com aquesta? 
O dos? O 40 dies, com una quarantena?

2.- A quin mes de l'any la fem? El gener té la pega que comença en festes de cap d'any i reis...
Que preferiu: Gener? Febrer? Juny? Octubre?

3.- Creieu que caldria fer "neteja" dels autors que no s'han presentat?  O sigui escurçar la llista d'autors i deixar només els que han estat operatius?  Seguir convidant més gent d'aquí a allà? Algú sap si blogger té límit de quantitat d'autors?

Podeu dir tots els suggeriments que vulgueu... Farem un post amb la convocatòria ben feta i les conclusions finals ben clares.

54 comentaris:

  1. Quedem pel 2018, doncs.

    Passo a contestar les preguntes que ens fas per començar-ne a parlar:

    1.- Jo ho deixaria igual, un mes amb possibilitat de pròrroga en cas de necessitat.

    2.- Al juny, que està a la meitat de l'any, abans de les festes d'estiu i després de les de setmana santa.

    3.- Això de "neteja d'autors" sona una mica malament però crec que sí s'hauria de fer i deixar només als que s'hi apuntin explícitament. Vull dir que no cal anar a buscar gent, sinó acceptar als que diguin que hi volen ser. En el meu cas, m'hi torno a apuntar (amb les prevencions que calguin, és clar :-D)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Mc!!!

      Jo no he posat les meves opcions, però d'entrada coincideixen força amb les teves. També penso que un mes està bé. Com hem fet ara, publiquem tots els que arriben dintre del mes, encara que sigui amb pròrroga.

      I el mes de juny també em sembla bé, per les raons que dius.

      També és cert que sona malament,això de "neteja", però és llàstima que ocupin lloc com a autors si no el fan servir.

      En el teu cas, m'alegro que t'hi apuntis, doncs de moment estàs apuntadíssin i administradoríssim i si no et molesta, ho continuaràs sent. (amb les prevencions que valguin, ben entès) ;)

      Elimina
  2. Els blogs, a Blogger, poden tenir com a màxim 100 membres.
    Per la resta intentaré ser-hi, en el format que la majoria li vingui bé.
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Toni, no crec que arribem als 100, però no se sap mai. No ens faltava gaire per arribar-hi. Una raó més per fer que la llista d'autors sigui al màxim operativa.

      Elimina
  3. Conforme en el que es decideixi... Espero que la vida em permeti aquest regal...Que no decaigui aquesta expressió de conservar la nostra llengua... Tot esforç és poc... A seguir caminant ben contents i amb el cap enlaire... Una abraçada a totes i tots. Anton.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anton, ja saps, tal com et vaig dir l'altre cop, ningú sap on serà d'aquí tres anys... però el que compta és la voluntat de ser-hi ara. I aquesta em basta del tot. M'he alegrat de veure't aquí i que més gent del que és habitual pogués gaudir dels teus trenets i pintures i dibuixos. Una abraçada ben gran.

      Elimina
  4. El 2018 serà un bon any!
    Respostes a les preguntes que ens has deixat:
    - Un mes està bé, amb possibilitat de pròrroga, com diu en Mac.
    - El gener és una mica carregat per les festes i tal, però estaré d'acord amb la majoria. Ja sabem que no a tots ens van bé les mateixes dates.
    - Crec que hi han de ser tots els que hi vulguin participar. Has fet una feinada per avisar, i tornar a fer-ho, i tot i així n'hi ha que no han vingut. Els seus motius tindran i res a dir sobre això, més que si que és un bon gest avisar quan no és pot.

    Pel que fa a mi, hi seré si els deus ho volen i la salut m'acompanya.
    Aferradetes per a tothom!! ☺

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs haurem de fer el recompte per decidir el mes, a veure qui guanya.

      Hi seràs, lluneta, estic segura que els Déus no hi han de posar cap impediment,.. ;)

      Elimina
  5. Molt bé... 2018 (i que hi siguem tots!) vull dir, els que no han piulat... podem repartir-nos-els per preguntar si no se n'han recordat o si simplement, es van apuntar i després van decidir passar olímpicament o tenen alguna raó per no haver vingut... dic que ens els podem repartir perquè no tota la feina recaigui sempre en els mateixos (els administradors)... ja direu, si cal pencar, es penca! ;)

    Respecte a les preguntes: Un mes està molt bé.

    Jo, personalment, prefereixo gener, com aquesta vegada, perquè coincideix ammb l'any natural. Pel juny, de vegades estic en altres històries i potser no m'aniria tan bé, però, com ha dit algú, acceptaré el que decideixi la majoria, faltaria més!

    Si sóc viva... aquí estaré.

    Una abraçada a tothom i moltes gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montse, gràcies per l oferiment. Ja veurem com ho fem. Hi ha gent de la qual que després de 4 anys s'ha perdut el contacte, canvis de mails o bé no contesten. No cal insistir...

      Alguns potser sí però tampoc són tants. Ja veurem.

      Gràcies per contestar les preguntes...

      Elimina
  6. Si m'ho permeteu votaré en blanc (Cosa que no faig mai a les eleccions) a totes les propostes. Ho heu fet tan bé que el millor és que els que ho prepareu ho feu quan millor us convingui, i el temps que cregueu convenient.
    En el que sí que em defineixo: m'està bé que sigui el 2018.... ja serem independents. i oficialment republicans.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja saps que les oportunitats de votar s'han d'aprofitar que van escasses... Però tu mateix... ;)

      Gràcies per la confiança, Xavier.

      Elimina
  7. Jo triaria un mes que no que no coincidís amb cap festa d'aquestes col·lectives, però esperaré el post, que has dit...
    Petonets.

    ResponElimina
  8. Per mi endavant, espero seguir com ara.
    Aposto per una convocatòria oberta i si cal fins a 100.
    Temps tot l'any menys L'estiu.

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Durada, una quarantena aniria bé per eliminar els virus informàtic.

      Elimina
  9. Responc:

    1.- Un mes és més que suficient (amb prórroga si cal). La resta de l'any per a admnistrar les energies aconseguides.
    2.- A mi el gener ja em va bé. El juny, en canvi, com que sóc mestre em "pilla" més enfeinat però m'adaptaré al que decideixi la majoria. Deixaria, això sí, l'estiu lliure com proposa la Montse.
    3.- Jo crec que la llista ha de ser oberta però estic també en la línia de demanar un cert "compromís". Si un no s'hi veu amb cor -per les raons que siguin, que cadascú es sap les seves- és millor dir-ho obertament i tan amics.Crec que demanar un post en tot un mes tampoc és una feinada ingent. I sobre el fet de participar als comentaris ho trobo lògic i funciona de manera natural si t'hi vas engrescant. Tampoc és necessari respondre a tothom -tot i que jo he intentat fer-ho i crec que és una bona manera d'establir lligams.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Després d'aquesta experiència, trobo que un mes està molt bé. Més curt no hi cabríem còmodament tots i més llarg aniria de baixada, perquè aquest ritme és una mica fort.

      El tema del mes... ja veurem com queda, crec que està més repartit.

      Gràcies per la teva aportació.

      Elimina
  10. Abans de res: apunta'm a la trobada 2018!!! Perquè a mi 100 autors em semblen pocs, ja veig que ja t'ho han dit per aquí. D'aquí tres anys no sé on pararé, jo calculo que al mateix lloc que ara, però mai se sap. Per la trobada 2018 només anticipo dos possibles escenaris per mi, estigui allà on estigui:

    a) Estic mort, així que espero que excusareu la meva absència. Si ho he pogut preveure abans, ja deixaré un escrit preparat.

    b) Participar.

    Dit això, a mi el format aquest m'ha semblat molt bé, i fer que es pugui escriure fins el dia 31 de gener, tot el que no es rebi aquest dia no entra, però el que s'hagi escrit abans completarà els dies de febrer que calguin. El gener també em sembla un mes adient per fer-ho, però tampoc tinc preferències. El Juny que proposa en Mac no em sembla mala idea tampoc. Només diré que tres anys ara em sembla poc temps, ves per on. Com que em va semblar que trigaríem la vida a arribar al 2015, i resulta que ja ha passat, ara tres anys em semblen no res!

    Personalment jo faria neteja de tots els autors d'aquesta trobada, encara que soni malament. Ja ha passat el mes, ja s'ha acabat la trobada virtual 2015, així que cadascú a casa seva. Si ens esborreu a tots, ningú s'ofèn. Des d'ara s'obren les inscripcions per d'aquí a tres anys, és a dir que comença a comptar de zero el nombre de participants. Qui lideri la trobada, que espero que siguis tu, Carme, amb ajuda d'un petit grup de camàlics com tens ara, que es dediqui a fer els posts del la gent que es va apuntant, els recordatoris, i tot plegat. Que també gestioni una llista de correu amb totes les adreces que ja teniu, qui sap si algú que avui està súper-mega enfeinat d'aquí tres anys s'estarà tocant les pilotes a casa i li vindrà de gust participar. S'avisa a tothom, s'explica de què va això a la nova gent que anem coneixent, i qui ho vulguis s'apunta. D'aquí tres anys tornarem a tenir els mateixos problemes, alguns no apareixeran, altres refusaran la invitació que van acceptar, però la trobada tornarà a ser un èxit. Jo aniré preparant les necrològiques...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert, jo no vetaria la participació a ningú encara que els autors excedeixin de 100. Pot haver-hi 'socis' amb compte, i socis que no. Els administradors ja us encarregareu de publicar els escrits d'aquells que no puguin publicar-los ells mateixos.

      Elimina
    2. Ha, ha, ha, XeXu!!! Organitzat i complidor com ets, no m'estranyaria gens que fossis capaç de deixar un post preparat si saps que t'has de morir. Cosa que desitjo amb totes les forces que no passi, de moment... un dia o altre a tots ens tocarà.

      El format d'un mes, amb la pròrroga si fa falta sembla que és una opció força acceptada.

      Triar el mes, potser costarà més, però l'altra vegada no m'hi vaig pensar gens... i prou que ha funcionat.

      De moment no s'ha esborrat ningú i si us aneu apuntant aquí als comentaris n'hi ha molts que ja no caldrà esborrar.

      Des de la convocatòria d'aquesta trobada fins que em vaig posar en marxa per muntar-la... m'han passat uns quants incidents informàtics i se m'havien perdut moltes adreces. Tenir la llista d'autors al blog, amb les adreces tant endreçades, em sembla molt còmode com per esborrar-ho tot. Sí ja sé que no costa tant guardar adreces (o sí) que la memòria falla i després no saps on buscar-les. Vull dir que no sé pas si ho deixaré a zero.Ja veurem.

      No tinc cap grup de camàlics, XeXu, vaig fer altres administradors, per si a mitja trobada, per alguna raó important jo m'hagués hagut de desconnectar i assegurar-me que hi hagués algú que programés els posts. Això no vol dir que no els pugui tenir... però la feina dels tres anys fins a arribar-hi és (prou que ho saps) poc engrescadora i avorridota. Jo vaig fent al meu ritme i a la meva manera entre endreçada i anàrquica...

      I tens raó no cal vetar ningú per culà dels 100 autors, podem ser més, penjant nosaltres els posts.

      En fi, que tot està per fer i anirem decidint entre tots i sobre la marxa.

      Elimina
    3. Si no tens camàlics els has de tenir. Vaig llegir per aquí que en Pons és administrador, doncs que curri. També la Sílvia, en el paper de des-administradora, perquè es va carregar no sé què. Una segona oportunitat. El ritme no té per què ser més alt, anar fent, però gent de suport, que fer les coses en equip sempre passen millor.

      A veure qui és el guapo que escriu un post que no sigui un mar de llàgrimes sabent que quan es publiqui ja no hi serà. Naturalment, jo voldria que no fes pena, sinó que fos un post participatiu. Però la veritat és que em fotria pensar que no en podria veure les reaccions, quina murga!

      Elimina
  11. Jo com el Mc, Carme. Trenta dies i guardar la quarentena per si de cas no hi caben tots els posts. I també havia pensat pel mes de juny, perquè a l'estiu, l'ànim canvia i podrien sortir coses ben diferents de les d'aquesta trobada, tot i que no ens en recordarem massa d'aquí a tres anys. De tota manera, m'ha semblat que teníem força bloguers que van amb el curs escolar i al juny deuen anar amb la llengua fora. No em vull imaginar un mes com aquest i amb feina extra. Per tant, m'adapto a les necesitats dels més estressats.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé, hi ha unanimitat en això de la durada.

      Del mes ja veurem, potser haurem de fer una enquesta com les de la barra lateral per a decidir-ho.

      Elimina
  12. Ah sí, i em sembla bé la neteja. Crec que si no hi han participat perquè no han volgut, s'ho hagin de prendre malament. I si ha estat perquè no podien, segur que es posen en contacte, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro que ho entenguis així. Jo tampoc penso que ningú s'ho hagi de prendre malament, més aviat penso que ni saben ni recorden que són autors del blog.

      Elimina
  13. A mi també em sembla bona l'opció del Mac i la Teresa pel que fa als dies i la durada. Sobre lo de fer neteja, em costa opinar. En tot cas, sempre es pot convidar i posar un tope de data per "inscriure's" d'alguna manera. I a la taula d'en Bernat...

    ResponElimina
    Respostes
    1. No es tracta tant del termini per inscriure's, que pot ser fins al final de tot. Sinó dels autors que no han dit res, i molt probablement no diran res més.

      Elimina
    2. I ocupen lloc al llistat d'autors que només poden ser 100 i ja som 87, però no tots operatius. No sé si m'explico.

      Els podríem anar guardant fins que fessin falta aquestes places...

      Elimina
  14. Si?????
    Genial!!!!!!!
    Visca!!!

    De les preguntes, doncs la veritat és que no sé. El mes, sempre estarà bé, i canviar el mes, no crec que calgui.
    I de treure els que no han vingut,.... qui sap, potser algun s'animaria..... i ens explica coses.

    El que si és que em sap greu que et carreguis tota aquesta feina, xò alhora no em veig en cor de comprometre'm a ajudar-te. Hauriem de trobar alguna manera que el projecte continuï viu sense que et porti molt de desgast.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No t,amoïnis, rits... Jo ja vaig fent, tampoc és tanta feina

      Elimina
  15. Jo també dic que els administradors ho heu fet tan bé, que la vostra opinió per a mi val molt, estaré d'acord amb el què digueu.
    Si són més de 100 es pot fer el segon volum.
    Els que no han participat es poden deixar a l'armari en espera. Si volen participar o diuen quelcom, es treuen de l'armari. (no surten)
    Intentaré participar i comentar el més que pugui. Us felicito. I fins el 2018!.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, M Antònia!!!

      T'hi esperem un altre cop, doncs!!!

      Elimina
  16. El que proposeu per aquí dalt em sembla bé...endavant!!!

    ResponElimina
  17. 1.- Com veig que diu la majoria un mes em sembla bé.

    2.- Mentre NO sigui juliol ni agost ni desembre, quan vulgueu.

    3.- Realment caldria fer neteja virtual i real dels autors impresentables. Si ho trobeu molt radical ens podem limitar a fer neteja virtual. Per fer-ho fàcil esborraria a tothom i que la gent que estigui interessada que demani per apuntar-se. Potser com a molt enviaria un mail recordatori als mails que ja tenim actualment, però que consti que no soc partidari d'anar al darrera de la gent, que ja som adults.
    Com ja han dit més amunt blogger té límit de 100 usuaris. Però sabeu qui no té límit d'usuaris? Exacte! wordpress!

    Qui sap si en el 2018 encara hi seré. Però no pateixis, que m'ho apuntaré a l'agenda i un post meu caurà si no hi ha un cas de força major. A més, que una trobada virtual sense mi quedaria molt deslluïda.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb lo previsor que ets podries aprofitar aquest cap de setmana i deixar programat el teu post de 2018... ;p

      Elimina
    2. Jo tampoc sóc partidària d'anar al darrere de la gent... Una cosa és recordar l'esdeveniment quan s'acosta i l'altra anar a empaitar els que no han vingut, a veure si d'aquí tres anys volen venir... si volen venir, ja saben que aquí tothom és benvingut.

      Saben que ens agraden els retrobaments i també les noves coneixences...

      Tothom qui vulgui podrà venir. Cap problema.

      I a tu pons, per descomptat que t'esperem el 2018... només faltaria que ens tornessis a fallar.

      Ja prou que ens falles a la trobada real... i una te la perdonem... però dues!!!

      Elimina
  18. Ho deixo a les vostres mans, el que si que dic es que sigui quan sigui segur que intentaré ser-hi ( a ser possible una mica més present que la d'enguany)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies bruixeta per la confiança i per la presència, sigui la que sigui, sempre és d'agrair!!!

      Elimina
  19. Jo vote pel juny. Quant a la duració, estaria bé que cada post estigués un dia sencer. Amb tanta concentració, no he pogut llegir-los i comentar-los tots i no volia que semblara que feia distincions en comentar uns i uns altres no. Això sí indispensable que el termini tinga un últim dia. ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure Jp, no sé si t'entenc bé: un post al dia són només 30 persones!!!

      I la resta? quan escriu? si s'allarga en el temps, això per la gràcia de "trobada"

      Això sí, un últim dia, t'ho prometo que el tindrà!!!! ;)

      Elimina
    2. Es posa un termini per a la inscipció i s'allarga en el temps el que calga.

      Elimina
  20. Ostres, una altra trobada d'aquí a tres anys? Doncs se'm planteja un dilema: em vaig enrotllar tant en el post d'aquesta trobada que ja no sabré pas de què parlar, se n'hem de fer un altre! :)
    Seriosament, em faria molta il·lusió, i em seria igual el mes, la forma i els altres detalls tècnics; m'adaptaria amb el que proposéssiu.
    Ara bé, veig incerta la meva continuïtat als blogs durant tres anys més, però si ja no hi fos sí que m'agradaria participar-hi, ni que fos recordant els vells temps...
    Vinga, que el futur és nostre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ala trobada hi has de ser, tant si tens blog com si no... i encara amb més raó si ja no en tens...

      El futur és nostre!!!

      Elimina
    2. doncs Carme jo vaig votar la que distava cinc anys ....tres anys passen volant , jo prefereixo el gener com en aquesta i tot el mes, ara en això de fer neteja jo si la faria , vull dir que els cridats que no han acudit no crec que dintre de tres anys hi siguin

      Elimina
    3. Jo també vaig votar 5 anys, Elfree... Però no hi fa res, la farem d'aquí tres i segur que també estarà bé.

      I estic d'acord també en deixar espai per autors nous que vulguin ser-hi, a canvi dels que no han respirat.

      Elimina
  21. M'apunto des de ja, crec que l'actual, ha estat un gran encert i molt enriquidora, si s'aconsegueix completar amb la real serà massa. Un mes em sembla idoni amb pròrroga, però s'hauria de limitar a tres com a màxim els posts d'una jornada, potser deixar en un o dos els que es poden publicar. Ha estat un ritme tan fort que quan per qualsevol circumstància no pots estar dos o tres dies, la quantitat de posts a comentar et atabalan i com m'ha passat després no has tingut forces per seguir comentant.
    L'organització ha donat mostres de tanta vàlua que ja ens estarà bé com i quan la organitzeu, sobretot a tu Carme les gràcies.
    Consti que ja m'he apuntat amb aquest correu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'ha passat igual. Comentava tots... repassava, però al final, per una feineta a la Parròquia em vaig mig despistar i ara ja sé que me n'he deixat algun i no sé quins. Hauré de repassar o disculpar-me amb qui li hagi tocat... Crec que, amb el temps i amb calma, miraré d'entrar a tots, però... telaaaaaaaaaa :-DD

      Elimina
  22. Jo m'apunto, clar :-))

    - Un mes igualment... sinó es pot fer massa llarg i perdre la gràcia.
    - Si gener queda tallat i febrer té pocs dies, doncs març :-DD
    - Cada participant (excepte els organitzadors que podran posar posts "extra" de caire organitzatiu) podrà posar un màxim de DOS posts.
    - La gent que es va apuntar i no ha dit res queda fora, a no ser que tingui justificació, evidentment... i per la justificació es pot ser molt de la màniga ampla, però al menys dir alguna cosa.

    (Havia de ser un número senar? No podia ser quatre anys? hahahaha nooooooooooo això és un comentari "purament per empipar"... :-DDD)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Apuntada, Assumpta!

      Com que em sembla que ets l'única que proposa el març, no crec que ho sigui però de fet el mes tampoc és tan important.

      Elimina
    2. Ah, tan maco que és el març :-)))
      Si a mi m'és igual! Jo perquè heu dit que el gener començava en festes...

      Elimina
  23. Bé, falta molt per comprometre's... D' entrada m'agradaria tornar-hi a ser!

    ResponElimina