dimarts, 2 de setembre del 2014

Wizard

Wizard,  el de la Taberna encantada

Wizard  ha acceptat la meva  invitació  a participar, i sí! Ja ha fet el clic per a poder escriure.

Fa dies que no ens omple  de contes  màgics  la seva  taverna.  I amb una mica de sort  ens podria portar  la seva  màgia  fins aquí...

Amb algun conte  o història  com ara  aquell que començava  així:

Sempre m'ha agradat la màgia de les estrelles, tenen alguna cosa que fa que la meva ment s’alliberi. Sembla que cada nit quan surto a la meva terrassa, em volen explicar d'on venen, perquè hi són, que aporten a la nostra ànima i
per descomptat qui hi habita.

Em dic Alon i des que vaig néixer estic vinculat amb les estrelles...

T'esperem el gener  del 2015!!!

Benvingut  al Roda el món i torna  al blog!!!


5 comentaris:

  1. Wizard...vinga...fes el clic!!!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Que bonic està vinculat amb les estrelles...Llàstima que des d'aquí no les podem veure gaire...
    A veure aquest Clic!,això mateix...

    ResponElimina
  3. Aquesta és justament el tipus de gent que busquem, oi? Gent que ja no està tant pels blogs, que demostri que encara recorda aquell món que li va donar tant.

    ResponElimina
  4. Un blocaire estrellat? Si que anem bé...

    ResponElimina