diumenge, 7 de setembre del 2014

120 dies!!!

120 dies
o
17 setmanes  i 1 dia
o
4 mesos

Els 10 punts  principals  de la trobada:


  1. És una trobada virtual, no pas real.
  2. El lloc de la trobada és aquest blog, aquí, on sou ara.
  3. La trobada  durarà  tot el mes de gener  2015. Tot i que el comptador compta a partir del dia 6 de gener que és quan acaben les festes...
  4. Tots els autors del blog podran escriure 1 post (com a mínim) i 3 posts  (com a màxim).
  5. Els posts  són de tema totalment lliure.
  6. Seria divertit  que tothom escrigués un munt de comentaris, com més  millor,  en els  posts  dels altres.
  7. Encara s'hi pot  apuntar  tothom qui  vulgui  i serà  convidat com a autor del blog.
  8. Si cadascú de vosaltres voleu convidar més  gent,  tothom serà  benvingut.
  9. La qüestió  principal és  parlar i divertir-se
  10. Desitjo que hi hagi molta participació  i molt bon rotllo.

11 comentaris:

  1. Amb la bona colla que ja estem apuntats crec que la molta participació està més que garantida i el bon rotllo segur que tampoc faltarà. :-))

    ResponElimina
  2. Home, que facin 3 posts els que ja no tenen el blog actiu! Els que encara el tenim, en fem només un, que ja prou feina tenim amb el nostre, hehehe! Queda molt poooooc!

    ResponElimina
  3. I no hi haurà una mica d'ordre a l'hora de publicar els posts? i si per exemple 60 participants decideixen que el dia 6 es un bon dia per publicar? No serà molt caòtic?

    ResponElimina
  4. Mc, estic amb tu!!!

    Totalment d'acord XeXu!!! Però si et repenses, sempte pots repetir. A vehades, un post porta l'altre.

    Pons, l'ordre vindrà naturalment... I si tota publiquem el mateix dia, com que després no publicarà ningú ... Tindrem temps per anar llegint una mica cada dia.

    ResponElimina
  5. Hola Carme, em convidares a participar en aquest blog però no sé on és aquell correu. No estic molt segur de voler participar-hi entre tants grans blogaires, però si em tornes a remetre aquell correu, m'ho pensaré. Aquesta iniciativa és xula, i encara que al remat no participe, segur que vos llegiré.

    Salut!

    ResponElimina
  6. No ens n'adonarem que ja hi serem...
    Els posts han de ser originals Carme, o en podem posar algun dels que ja tenim ( si ens agrada especialment)...Quina manera d'escaquejar-me, he he...
    Petonets.

    ResponElimina
  7. Dissortat, et tornaré a enviar la invitació... Cap problema.

    M Roser. El tema del post és lliure. Jo m'imaginava fer una mica de tertúlia, entre tots... Però això només la meva idea i aquesta trobada és dctots. Tu mateixa, M Roser..

    ResponElimina
  8. Dissortat, et tornaré a enviar la invitació... Cap problema.

    M Roser. El tema del post és lliure. Jo m'imaginava fer una mica de tertúlia, entre tots... Però això només la meva idea i aquesta trobada és dctots. Tu mateixa, M Roser..

    ResponElimina
  9. A veure si ho entenc, el posts es publicaran en aquest blog?, curiós!

    ResponElimina
  10. Tots els posts, Audrey, aquí es fa la festa!!! Vols ser-hi?

    ResponElimina