divendres, 4 de maig del 2012

Triem la paraula entre tots?


Els sempre actius Víctor Pàmies i Xavier Caballé ens conviden –i, amb gust, ens hi afegim– a sumar-nos als actes que s’han realitzat per commemorar el centenari de la Secció Filològica de l’Institut d’Estudis Catalans .


Quina  paraula  us sembla  adequada  per  que  Roda  el món i torna  al blog...
l'aPARAULI?


La  triem  entre  tots?  Quina  voleu?
1.-  TROBADA
2.-  VIRTUAL
3.-  ESPERA
4.-  PROJECTE
5.-  COLLA
6.- PESSIGOLLA


La  Laura  T Marcel,  em proposa  una paraula   nova:  RODABLOCS
En Jordi Dorca  ens  regala  la  paraula  nova  i genial  de: PESICOLLA
La  Glòria  ens  regala una paraula  més,  molt  adequada: BLOGGERIA


PD:  no havia  proposat  que  aportéssiu paraules  noves  per  no dispersar  massa  les  opcions,  però  les  apuntarem,  per  si algú  les  vol  aparaular   pel seu compte.

59 comentaris:

  1. Home, jo em quedo amb la primera! Perquè 'trobadavirtual' no existeix, oi?

    ResponElimina
  2. TROBADA: 1 PUNT

    Gràcies XeXu!

    Bé, jo també voto, no?

    TROBADA: 2 PUNTS

    ResponElimina
  3. jo voto per "Pesigolla" per què té poc a veure però em fa gracia

    ResponElimina
  4. TROBADA: 3 PUNTS
    PESSIGOLLA: 1 PUNT

    Gràcies Carme!

    Pons, és que a mi la paraula pessigolla m'agrada molt i m'ha vingut per allò de la colla pessigolla. Colla ja en som! Gràcies!

    ResponElimina
  5. A mí també em fa gràcia pessigolla,
    té xispa!!
    Bon dia a tothom!

    ResponElimina
  6. Gràcies, sa lluna!

    TROBADA: 3 PUNTS
    PESSIGOLLA: 2PUNTS

    ResponElimina
  7. A veure, el més clàssic seria TROBADA, però jo crec que se li adiu molt també ESPERA! I és que és llarga aquesta espera, eh?

    ResponElimina
  8. Moltes gràcies Porquet, per participar en la tria! S'hi adiu molt bé... ja s'està fent molt llarga, la veritat. :)

    TROBADA: 3 PUNTS
    ESPERA: 1 PUNT
    PESSIGOLLA: 2 PUNTS

    ResponElimina
  9. Ara igual la "lio parda" però si ho dic no ho sé. La llista de paraules és tancada? A mi m'agradaria afegir-hi Rodablocs però si no pot ser, de les 6 presentades em quedo amb ESPERA, trobo que és una paraula que vol dir moltes coses, és un nom i un verb, és una porta oberta i és una part de la paraula ESPERAnça que ens hauria d'acompanyar sempre.
    He dit!

    ResponElimina
  10. Gràcies Noves Flors!

    Laura és que he pensat que si n'anavem afegint ens dispersaríem massa, per això ho he concentat en unes quantes... gràcies guapa. La posaré a noves aportacions.

    TROBADA: 3 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 3 PUNTS

    ResponElimina
  11. TROBADA: 3 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 4 PUNTS

    Gràcies, Pilar! acabem el dia amb la PESSIGOLLA PER DAVANT

    ResponElimina
  12. :D Això vol dir que pretens votar dos cops, fanalet? :D he, he, he...

    Pessigolla va endavant!

    TROBADA: 3 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 5 PUNTS

    ResponElimina
  13. Ostres, doncs jo diria TROBADA... sóc clàssica, ja ho veig! :-DD

    ResponElimina
  14. TROBADA: 4 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 5 PUNTS

    Després te'n penediràs, :) com jo, que vaig votar "clàssic" i ara em fan venir ganes de PESSIGOLLA!!!

    Però mira, ara ja està comptada! No hi ha marxa enrere... :) o si!

    ResponElimina
  15. També em quedo amb trobada. Un petó.

    ResponElimina
  16. TROBADA: 5 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 5 PUNTS

    Gràcies, Jordi! Torna l'empat!

    ResponElimina
  17. Senyoooooooores i senyooooooooors Gooooool de JORDICINE i la "TROBADA" empataaaaaaa :-DDD

    ResponElimina
  18. Bona retransmissió, Assumpta...

    i si empatem què? N'haurem d'aPARAULAR dues...

    aniré, actualitzant aquest post, a veure si participa més gent, encara queden bastants dies.

    ResponElimina
  19. Voto per "Trobada". Potser no és la que mé m'agrada però sí la que trobo més adequada en aquest cas.
    Abraçades!

    ResponElimina
  20. Galionar, t'ho dic com a l'Assumpta...

    Vols dir que no te'n penediràs... i que no hauries de votar la que més t'agradi?

    he, he, he... heu vist mai ningú que desitgi que guanyi allò que no ha votat?

    No tinc arreglo!

    Trobada va endavant, avui!

    TROBADA: 6 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 5 PUNTS

    ResponElimina
  21. Jo vote per PESSIGOLLA, perquè té més lletres.

    ResponElimina
  22. TROBADA: 6 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 6 PUNTS

    Tornem a empatar!!!!

    Jp! Moltes gràcies i et faig la reverència que t'havia promès (bé dues) que m'inclino tant que em toquen els cabells a terra... :D

    ResponElimina
  23. jo voto per la pessigolla...almenys fa riure....que és el que ens convé

    ResponElimina
  24. TROBADA: 6 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 7 PUNTS

    No esperava menys de tu, Joan!

    I amb tu la pessigolla torna a guanyar per un punt!

    ResponElimina
  25. Com a paraula m'agrada més PESSIGOLLA però crec que TROBADA s'adiu més al blog. Així que voto per aquesta última.

    ResponElimina
  26. A mi també. M'agrada PESSICOLLA. Perdó: PESSIGOLLA.

    ResponElimina
  27. Voto per trobada!!! encara que la proposta de rodablocs m'agrada

    ResponElimina
  28. Voto per trobada. Al blog se li escau més, encara que em fan riure molt les pessigolles.

    ResponElimina
  29. TROBADA: 9 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 9 PUNTS

    Torna l'empat!

    Mc... un altre que no vota aquella que més li agrada! Com som, eh? :)

    Molt bé, Montse!

    Jordi, M'encant a la teva aportació, perquè precisament se'm va acudir PESSIGOLLA pensant en la COLLA. La posaré com una nova aportació! :)

    Gràcies Elfree!

    rits... gràcies també!

    ResponElimina
  30. Pessigolla, pessigolla! No té res a veure amb el bloc però em fa riure

    ResponElimina
  31. TROBADA: 9 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 10 PUNTS

    Així m'agrada Mireia! Que triïs la que t'agrada... :)

    I si que té a veure amb el blog.

    I tant que sí... som una COLLA PESSIGOLLA

    ResponElimina
  32. Totes les paraules proposades són precioses, però jo em decanto per
    PESSIGOLLA
    La trobo molt graciosa!

    ResponElimina
  33. TROBADA: 9 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 11 PUNTS

    Molt bé, Glòria, gràcies per les pessigolles! petonets, guapa!

    ResponElimina
  34. Jo voto per TROBADA, perquè fa ben poquet que he trobat el bloc!! M'hi puc unir a la iniciativa?? Jo també vull formar part de la trobada virtual!! porfaplissss!!! :D

    ResponElimina
  35. TROBADA: 10 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 11 PUNTS

    Alba, molt ben vinguda a aquest blog i a aquesta iniciativa. I tant que pots afegir-t'hi! Com més serem més riurem i a mi m'agrada ser una bona colla pessigolla.

    Tindràs el teu post d'adhesió, de seguida que hagi acabat amb l'aPARAULA'm.

    Si vols dir algunes paraules per al teu post d'adhesió , ja ho saps... :) I sinó diràs aquestes que ja has dit més amunt! :)

    ResponElimina
  36. Tot i que a "casa nostra" en diem (fer) cossiguetes, em quedo amb PESSIGOLLA

    No sé si encara val o si pot "jugar" tothom... en fi, bon capvespre de diumenge!

    ResponElimina
  37. Jo voto per TROBADA, perquè ens hem trobat tombant per aquest món dels blogs, i esperem la trobada virtual.
    Abraçades!!!!

    ResponElimina
  38. TROBADA: 10 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 12 PUNTS

    I tant que val i que pot jugar tothom!

    Un punt més per PESSIGOLLES.

    Si haguéssim posat COSSIGUETES segur que encara hagués tingut més èxit, la paraula!

    M'encanta!

    ResponElimina
  39. Dafne... anem igualant i desigualant a cada moment...

    Això és una votació emocionant!

    TROBADA: 11 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 12 PUNTS

    ResponElimina
  40. A mi m'agrada molt això de RODABLOCS, però ja que no és possible voto per pessigolla, que sempre fa riure (les esperes quasi mai, i les trobades no sempre) :)

    ResponElimina
  41. TROBADA: 11 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 13 PUNTS

    Un altre vot apuntat a PESSIGOLLA!

    Gràcies, Francesca!

    T'adverteixo que això de RODABLOCS a qui va millor és a mi personalment. Ja en sóc ja, de rodablogs!

    ResponElimina
  42. Hi ha poc per triar. Jo invento i proposo:

    BLOGGERIA.

    Salut!

    ResponElimina
  43. TROBADA: 12 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 13 PUNTS

    Gràcies Maria, TROBADA TORNA A REMUNTAR!

    Glòria, serà posada a la llista de paraules inventades. Gràcies!

    Jo no creia que l'aPARAULA'm era d'inventar paraules, però potser estic equivocada... encara no ho tinc massa clar.

    ResponElimina
  44. jo donaré suport a "pessigolla", va
    doble s, doble l,
    perquè és formigueig, i sona a riallera
    =;)

    ResponElimina
  45. TROBADA: 12 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 14 PUNTS

    Hypatia, genial! Gràcies per venir!

    ResponElimina
  46. visca les pessigolles i a riure tothom.. je je
    pessigolla!! i van 15 PUNTS!

    ResponElimina
  47. TROBADA: 12 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 15 PUNTS

    Molt bé, lolita, ja van 15 punts!

    ResponElimina
  48. Aquí en diem "cossigolla"...
    això val per votar un altre pic?

    Si que riurem Carme!

    ResponElimina
  49. No sé si vaig tard... voto pessigolla!

    ResponElimina
  50. sa lluna, no contarem cap doble vot he, he, he... però si que incorporarem els sinònims illencs... a l'aparaulament que tindrà lloc demà.
    I tant que sí!

    Sílvia, no arribes tard, no!
    Avui és l'últim dia! Gràcies!

    TROBADA: 12 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 16 PUNTS

    ResponElimina
  51. Pessigolla! >>>>> pes, pèsol, si, gol, gola, lligo, lliga, golàs, gos, gossa, àgil, gel, allò, Gisela, espígol, olla, llis, Pol, polla, gosi, all, piga, legió... eps!

    ResponElimina
  52. TROBADA: 12 PUNTS
    ESPERA: 2 PUNT
    PESSIGOLLA: 17 PUNTS

    Martí, faltaves tu! Gràcies per les pessigolles i totes les engrunetes de pessigolles de colors diferents que has escampat! :)

    ResponElimina