dimecres, 16 de maig del 2012

Alba

L'Alba  de  Salva't  si pots





 L'Alba que  va participar  
a  escollir la paraula  de 
l'aPARAULA'm  ha dit...
-  Jo voto per TROBADA, 
- Genial,  Alba!  Un vot  més  per trobada!
- Perquè fa ben poquet que he trobat el bloc!! 
- Doncs  m'alegro  molt  que ens  hagis  trobat!
- M'hi puc unir, a la iniciativa?? 
-  T'hi vols  unir?
- Sí  Jo també vull formar part de la trobada virtual!! porfaplissss!!! 
-  Doncs  amb  porfa  i plissss  o sense,  estarem  encantats  que  vinguis. Com més  serem  més  riurem!  Benvinguda  a  la  llista  d'adherits  a la trobada!  Petonassos,  guapa!

2 comentaris:

  1. Ja en tenim una altra. Les noves generacions també s'apunten a la trobada, serem una bona pila de gent!

    ResponElimina
  2. jo sempre estic encantat de convidar, i encara més si son noies joves xD

    ResponElimina