dijous, 27 d’abril del 2017

DISCULPEU-ME PERÒ NO HI HAURÀ TROBADA AQUEST MAIG

Estimats blocaires del Roda el món,

Em sap molt de greu i no acostumo a fer aquestes coses, però m'he decidit, del tot unilateralment, ho he de confessar, (ves que no sigui il·legal i potser inconstitucional i tot) i posposarem aquesta primera trobada que havia de ser aquest mes de maig.

Hi ha hagut una sèrie de petites coses que  em feien dubtar, cap d'elles era, potser,  prou important com per fer-me cancel·lar la trobada, però la suma de totes elles m'han decidit a posposar-la.

Queden el peu, per descompat les altres dues trobades:
- la virtual del Gener 2018
- la presencial del maig 2018.

Aquesta  posposada, mirarem que no es perdi i provarem de recuperar-la un altre dia, si és possible.

Em sap greu, amics blocaires, sobretot els que ja us havíeu apuntat i ja us havíeu fet a la idea, però ara mateix, jo no organitzaré aquesta trobada.

Us envio una abraçada virtual, en espera de les de veritat.

Carme




27 comentaris:

  1. Vaja. Ja saps que jo no hagués vingut, però em sap greu que s'anul·li això que us feia tanta il·lusió.

    ResponElimina
  2. Ostres Carme, espero que no sigui per res greu! Jo la veritat és que gairebé me n'alegro, no per res, sinó perquè tenia el maig complicat i potser no m'ho hauria pogut arreglar. Així que de cara a una altra data espero no fallar. Som molts i a vegades no és fàcil quadrar-ho tot. De totes maneres ànims i a veure si es pot fer algun dia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no, Laura, no passa res de greu, en absolut.

      A veure si ho quadrem en un altre moment.

      Elimina
  3. Pel poc (o pel molt) que ens coneixem no sembles una persona que es desdigui dels compromisos sense un bon motiu, així que a mi també em sap greu aquest post. I no tant per la trobada (que tampoc tenia previst assistir-hi) sinó per tu i per aquestes "petites coses" que se t'han acumulat. Espero, de tot cor, que les puguis solucionar ben aviat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Mc, però les petites coses no són ni tan sols personals meves. Són una mica de tots.

      L'ambient no acaba de respirar propici per a una trobada... la farem en un altre moment.

      Elimina
  4. Hi ha més dies que llonganisses, Carme, i si ara no creus que sigui el moment, ja arribarà l'ocasió. (Tot bé?)
    Ànims i una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot bé, Montse, gràcies. M'agrada veure-ho així: hi ha més dies que llonganisses. Crec que encertes molt amb la teva frase: no crec que sigui el moment.

      Una abraçada.

      Elimina
  5. Sóc dels que m'havia apuntat. Esperarem la presencial del maig 2018.
    Gràcies igualment Carme, per les hores que hi has dedicat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Xavier. Crec que ets dels poquets que t'havies apuntat amb una certa seguretat.

      Elimina
  6. Vaja, jo que m'havia fet roba i tot.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si et cuides molt, Jp, i no t'engreixes gaire, ni t'aprimes en excés, et pots guardar la roba per l'any que ve... que no està la cosa per desaprofitar res... ;)

      Elimina
  7. Veig que us ha afectat molt que us digués que jo no vindria a la troba real. En fi, sort que ja estic acostumat a ser indispensable, un gran poder porta una gran responsabilitat i tal.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pons... ja ho veus... un desastre... tu sabràs què fas i què dius per a la propera... una gran responsabilitat!!

      Elimina
  8. Sap greu , Carme. Esperem un millor moment i gràcies per la teva constància a la xarxa, no sempre estem a l'alçada, suposo que és cosa del món virtual.
    Us passo el programa de la quinzena Verdaguer a Folgueroles, el diumenge 28 de maig hi ha la caminada verdagueriana, feu-hi un cop d'ull i veure si us engresqueu : http://www.verdaguer.cat/programa/edicions-festa-verdaguer.php

    ResponElimina
  9. Hi ha un temps per cada cosa, com se sol dir...
    Petonets.

    ResponElimina
  10. Em sap greu, Carme, però estic segura que tens motius per prendre aquesta decisió. Em tranquil·litza saber que no és res de tema personal.
    Esperarem al gener, -oh, i tant!- amb molta il·lusió.
    Abraçades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Glòria, em sap greu especialment pels que com tu us vàreu apuntar amb seguretat i entusiasme. Abraçades dobles.

      Elimina
  11. Estava pendent d'aquesta trobada encara que em poso poc al blogs. Si que he vist que a molts no els va bé. El món gira i tot canvia. Carme pots fer el què creguis millor. Molts de vosaltres seguiu escrivint o publicant. Jo poc. Avui acabo una exposició que m'ha donat molta feina i temps. Tot junt amb altres coses aquest any nha estat una mica massa ple. Records a tots i potser un altre dia si que podrà ser.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies M Antònia... segur que un altre dia podrà ser.

      Elimina
  12. Em sap molt greu, però no passa res. Tan de bo que a la pròxima puga quadrar l'agenda... En tot cas, i com sempre, moltes gràcies, Carme!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pep, a mi també em sap molt de greu, em feia il·lusió que estant més lluny que la majoria poguessis venir. Ho haurem de tornar a intentar, fins que ho aconseguim. Gràcies a tu, Pep.

      Elimina
  13. cap problema aixi farà encara més ilu l'any vinent , confesso que atrafegada com vaig ja em va bé posposar tranquil·la que el TC té molta feina i no crec que es fixi en tu ni en nosaltres ....per ara
    abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, endavant amb l'any que ve... a veure si al gener fem un bon "ambientassu" virtual que ens ajudi a la trobada.

      Elimina
  14. Llàstima d'aquestes petites coses. A la propera hi posarem la il·lusió que faci falta. Gràcies per la teva bona predisposició en tot, Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu Consol! Per la il·lusió i per la primera idea.

      Elimina