dilluns, 4 d’agost del 2014

roselles

- M'agradaria  apuntar-me, Carme!  - em va dir roselles

I jo,  que la conec  fa poquíssim, i com sempre  m'agrada  conèixer gent i conèixer  millor els que conec  fa poc, no m'ho vaig  pensar ni dos segons.

Ziiiuuuuuu!  Invitació  enviada.

Ella  ràpìda  i eficient  (ja voldria jo aquesta  rapidesa  en els  clics, amb  tot ala gent  de la llista)  CLIC!!!

I ja hi és!!!
Ja la tenim a la llista  d'autors,  disposada  a fer  al menys  un post  en tot el més  de gener.

M'he pensat que,  com que som 60,  per no atabalar-nos  massa,  amb un ritme  trepidant,  podríem proposar-nos  com a mínim  1 post en tot el mes, per a cadascú, com a màxim 3  posts en tot el més.
I  comentaris  a dojo,  coma mínim 10 en tot el mes  i sens e màxim,  com més  millor...

Benvinguda,  roselles,  ara  que ja et  tinc, no deixaré de passar pel teu blog...

10 comentaris:

  1. Molt benvinguda!
    :)
    Quan mês serem mês llegirem, riurem, i escriurem!

    ResponElimina
  2. Sort que no ens poses límit de comentaris, si no jo què faria! Posaria els 10 el primer dia i tot el mes a pa i aigua! Sigui com sigui, si som 60 i encara falta gent, toquem ja a dos posts per dia, que és un ritme prou trepidant. Jo repartiria dia i hora, en funció dels que siguem al final. Però tu marques les normes!

    Benvinguda Roselles, jo també et conec de fa poc temps però ja anem deixant petja als nostres blogs, i per molt temps!

    ResponElimina
  3. M'agrada la idea dels horaris d'en Xexu. Crec que una bona hora serien les 6 del matí ^^

    Dos posts per cap em sembla el més raonable. De fet ja els tinc escrits xD Encara que segurament els retocaré una mica.

    Podrem votar les normes o estarem obligats a acatar les ordres i els desitjos de la Carme?

    ResponElimina
  4. Les vostres opinions seran tingudes en compte molt seriosament...

    XeXu, compto amb una tona de comentaris, com més milor.

    Pons, la teva saviesa serà escoltada... Sense votar ni res

    ResponElimina
  5. Carme,com m' ha passat?bé potser per la desconexio. Què tal si m' hi apuntes?. Quines ganes...

    ResponElimina
  6. Hola, jo tinc un blog a Molins de Dalt, però m'agrada voltar per altres blogs com aquest Roda el món. Encara hi ha temps per participar a les col·laboracions del teu blog?

    Records

    ResponElimina
  7. Drapaire, guapa, aquesta història fa tant que va començar, que crec que tots hem dewconnectat una mica.

    Però ens queden uns mesos per recuperar la convocatòria i fer-ne una de grossa.

    Si em dones una adreça de correu, t'envio la invitació a participar en el blog.

    I et dedicaré un post!

    Precisament aquesta trobada virtual és per la gent que ha desconnectat. O sigui que m'alegra molt que hi siguis...

    ResponElimina
  8. Alejandro,

    Aquest blog està muntat, exclusivament per fer una "trobada virtual" durant tot el mes de gener 2015.

    O sigui que anem ewcalfant motors. Si vols participar-hi, em deixes una adreça de mail int'envio la invitació per a ser autor del blog.

    Estracta de fer entre un i tres posts, durant tot el mes de gener i sobretot molts comentaris als posts dels altres. Per xerrar i fer converses...

    T'esperem. Si véns et dedicare un post també a tu com a tots els adherits...

    ResponElimina
  9. Gràcies a tots per la benvinguda!

    He estat força desconnectada a l'agost degut a les vacances i he quedat una mica com una desagraïda hahaha

    Ja tinc ganes de veure com sortirà aquest projecte :D

    Salutacions!

    ResponElimina