dimarts, 17 de juny del 2014

202 - 202 - 202 - 202 - 202 - 202

FALTEN 202 DIES



O BÉ  28 SETMANES I 6 DIES

O BÉ 6 MESOS I  14  DIES

...

o SIGUI ....

QUE JA ENS POSEM EN MARXA...

La primera cosa que us demanaria és que si sabeu com localitzar algun blocaire perdut/da...  li proposeu aquesta trobada i li dieu que es posi en contacte amb mi o amb aquest blog...  

Ja som una quarantena autors a punt d'escriure en aquest blog... hi ha més de cinquanta invitacions, encara no acceptades...  alguna més encara  caurà.

13 comentaris:

  1. Realment, sembla mentida que ja ho tinguem a sobre. Semblava que quedava tant quan ho vas/veu crear... Hi ha alguns blogaires que van i venen, a aquests els podem anar recordant això, perquè hi pensin. A la primera a la Guspira, no? Vinga, que serà molt xulo!

    ResponElimina
  2. No et puc ajudar amb això de localitzar blogaires perduts que prou feina tinc a no perdre'm jo però això no vol dir que no compti ser-hi d'aquí a 202 dies. Ens hi veure'm!! :-)

    ResponElimina
  3. Em fa molta il·lusió, mira que vaig pensar "això queda molt lluny" i ja hi som!! ... bé, espero ser-hi que ho vull veure tot, tot, tot.

    Nois, Carme, bon dia!!

    ResponElimina
  4. què hi pinta el Messi? també té un bloc? també s'apunta al roda el mon?

    ResponElimina
  5. Ai, la guspira, mira que ella em a engrscar i mi-te-la ara... Va i ve mig desapareguda.

    He enviat gairebé 100 invitacions al blog... Se m'ha perdut algunes adreces que creia que tenia i hauré d'avisar-los a través dels comentaris dels blogs.

    Falta dies, però perquè tothom hi sigui costa molt.

    Hi ha gent que m'han cintestat el mail d'avís dirnt que sí, que sí i no han fet encara el clic d'acceptar...

    Suposo que mica en mica anirem trobant més gent. Us tindré informats...

    ResponElimina
  6. Lluneta, Jo també espero que hi puguem ser tots amb ganes de parlar i de riure.

    Encara queda molta feina per fer...

    ResponElimina
  7. Pons... Home! No hi pinta res d'especial... Que no ho veus? Només s'alegra dels 202... Si està claríssim!!!

    ResponElimina
  8. Jo he dit que si, veritat? És que encara no controle molt aquestes coses... ;)

    Salut i gràcies per la invitació!

    ResponElimina
  9. Benvinguda, bruixeta, guapa!!

    Alfred, has dit que sí! Perfecte!

    Ja surts a la llista d'autors del blog i el blog també sortirà a la teva llista de blogs... Comprova-ho, ja veuràs.

    ResponElimina
  10. Carme, jo no he contestat sóc una mala educada i tinc el blog mig mort però sí. 202 dies però si és ja!

    ResponElimina
  11. Mireia, ja he vist que ets a la llista d'autors del blog! Gràcies!!!

    ResponElimina