dimarts, 10 de setembre del 2013

El comptador que voldria

Aquí  des  de sempre  hi tinc posat  un comptador  que  ens marca  el compte  enrere  pel dia  (en realitat  és  mes)  de  la  trobada:    gener de 2015,  encara que no començarem pas  el dia  1  de gener  perquè la  gent  aquests  dies  estem per  altres  coses.  El dia 6  o  7  i fins  a finals  de mes.

El comptador que m'agradaria  posar  és  un altre.  És  el dels  dies  que falten per  la Independència de Catalunya.  I l'he  buscat,  però  no n'he  trobat  cap que m'ho digui.  Aquests  comptadors...  són així,  si no els  hi dius  tu  quin serà el dia  que  han de  comptar,   no saben fer-ho.  Me  l'hauré  de pintar  a l'oli...  Comptaré  els dies  que falten per  l'11  de setembre  del 2014...    A veure  si aquesta  data és,  al menys,  una fita  important.  Ho espero  de tot  cor.





I ARA  SI VOLEU SEGUIR  LA CADENA DE BLOGS HEU D'ANAR  CAP A  UN BLOG  DESENFRENAT,  BÉ  NO ÉS  BEN BÉ  UN BLOG  DESENFRENAT,  SINÓ  EL BLOG  D'UN DESENFRENAT...  I DIU QUE  ÈS DE BESALÚ.   I LI AGRADA  ANAR  EN BICI...  ANEU,  ANEU...

13 comentaris:

  1. Carme, si el trobes avisa que jo també en vull un.

    ResponElimina
  2. ets una obsessiva dels comptadors!

    ResponElimina
  3. Seria xulo, eh, Mireia? :DDD

    Ostres, pons, ja m'has descobert!!! I jo que intentava amagar-ho en aquest blog que no em veu ningú!!! :DDD

    ResponElimina
  4. Ara no hi és perquè queden algunes pedres al camí. Però en algun moment hi haurà data, almenys pel referèndum, i llavors ja posarem un bon comptador, i cada dia el mirarem amb ganes per dir 'encara falta tot això??'. I és que se'ns farà llarg, que hi ha ganes!

    ResponElimina
  5. Amb comptador o sense, els dies van passant i ens hi anem acostant. :-)

    ResponElimina
  6. En algun moment hi serà, tens raó, però de llarg ja se'ns en fa ja... cada dia escoltant tot el que ens han de dir...

    Mc mica en mica, espero que sí!

    ResponElimina
  7. No val la pena posar-lo.....falta tant poc.... :-)

    ResponElimina
  8. Que no ens falti mai la capacitat d'engrescar-nos, Carme! Bona diada!

    ResponElimina
  9. hi estem d'acord....em penso i vull creure que el compte va endavant! bona diada i via fora!

    ResponElimina
  10. Estaria bé això de posar a Google "comptador per a..." i que els tinguessin tots fets.

    Clar que... ui, també em venen al cap certes idees de novel·la negra :-DDD

    ResponElimina
  11. Carme, potser a hores d'ara ja has trobat el comptador, però a Nou Estat http://www.catnouestat.cat/ tenen el compte enrere fins el 9N. Ara mateix falten 149 dies, zero hores, vint-i-dos minuts i quaranta segons. Uff, difícil d'escriure abans que passi un altre segon.

    ResponElimina
  12. Gràcies Teresa... era una broma, jo no deia pas el comptador pel 9 N, sinó pel dia de la independència real i viscuda ja en present... ;) aix, quines ganes!!!

    ResponElimina