divendres, 11 de juliol del 2014

Alfonso Robles

L'adhesió  de l'Alfonso,   m'ha fet  il·lusió  ja que és  un blocaire  que conec  de fa  poc.

M'agrada  que el cercle s'ampliï,  perquè  com més serem més  riurem  i també  perquè  quan hi ha tanta  gent  que plega,  marxa  o se'n cansa... dóna ànims  i optimisme,  que arribi gent  nova  a la nostra blogosfera particular.

L'Alfonso té  dos blogs:


El primer  en català  i el segon en castellà.  No us  sabria  explicar  pas  jo millor  que ell,  perquè  ha fet aquesta  elecció  d'escriure un blog  en català,  per tant  us recomano  que  feu  el clic  per  anar  al seu blog   i  si voleu la seva  presentació  us  l'enllaço  directament:  Presentació: sóc mestre

Gràcies  per  venir,  Alfonso,  benvingut  i  fins  aviat.

7 comentaris:

  1. És que és un mestre collonut i també com podreu veure, és un tipus "raru", va a contracorrent. ;)

    Com diu na Carme, com més serem, més riurem. Benvingut a la colla!! :)

    ResponElimina
  2. El seu cas és molt especial i és un plaer compartir espai virtual amb ell. Que sigui molt benvingut a la trobada, anem sumant les darreres incorporacions!

    ResponElimina
  3. Gràcies Carme per tes teves paraules de benvinguda. Com dius, en la meva entrada de presentació aporto les raons de la meva decisió de tenir, també, un bloc en català, quan la meva llengua d'ús diari és el castellà. Aprofito per agrair també a qui m'ha animat a decidir-me a publicar en català.
    Encara que ara, en les vacances, pel lloc en què les pas, me's difícil accedir a internet, intento seguir els altres blogs i atendre puntualment els comentaris.
    Dir-vos que em fa molta il·lusió participar en aquest món blocaire i seguir en la iniciativa que he pres.
    Disafrutaré de la trobada i de seguir escrivint en català.
    Una abraçada Carme.

    ResponElimina
  4. Benvingut! A mi m'agrada molt el seu blog i és admirable :)

    ResponElimina
  5. Benvingut Alfonso! Encantada de que estiguis a la "festa"!

    ResponElimina
  6. Gent que ve "de fora" i s'integra i parla la nostra llengua amb orgull, això no caurà bé a alguns polítics, que es fotin...

    ResponElimina