dissabte, 18 de juny del 2011

Quadern de mots

Quadern de mots ha dit...


- Al·lucino!  Quina vitalitat  i força  que teniu!
- Idees,  Carme,  idees...  no sé  si massa  bones
- Jo navego (de perduda) com en Jpmerch, això de ser nou és una mica estressant, no arribo ni a tot ni a tothom.
- D'aquí  al 2015  de nova  ja no ho  seràs  i espero  que arribis  fins aquí.
- 2015? bufa! de moment fer l'anyet, però espero arribar-hi.
-  Si no hi arribes... pots  venir  igual a la trobada,  que per això  és.
-  Em tornaré a mirar el blog i ja votaré.
- Així m'agrada!  participant  des  del primer  dia.

8 comentaris:

  1. És clar, al 2015 ja seràs veterana, i alguns ja estarem senils i tot. Però s'accepta a tothom, no?

    ResponElimina
  2. XeXu és que si no s'acceptessin els de la tercera edat... jo ja no m'hi esforçaria tant ;) je, je, je...

    ResponElimina
  3. a mi em passa igual! pero el 2015 no està tan lluny

    ResponElimina
  4. Deric, que també vols ser-hi?
    Que et puc dedicar un post?

    De fet no, no està tan lluny! :)

    Benvingut al Roda el món i torna al Blog! Tu ja portaràs... més de 10 anys de blocaire... seràs el més veterà de tots a la trobada.

    ResponElimina
  5. Perdoneu però torno a al•lucinar.
    Navegava jo per aquests blosg de la Catosfera i PAM!

    Recordo que em vaig apuntar, recordo que vaig dir que sí, el que no recordo és què he de fer?

    Preparar un post per la data indicada i enviar-lo ?, sóc un desastre.

    ResponElimina
  6. Carme, de moment no has de fer res, encara.

    Quan falti un mes o així... jo enviaré invitacions per participar al blog i poder penjar-vos vosaltres mateixos els posts. I sí has de preparar un post, parlant de tu, del teu blog i llegir i comentar els posts de l'altra gent... un meset, d'aquí 1259 dies!

    He pensat que el millor és avisar a tothom que s'hagi apuntat i per tant que tinguem l'adreça o al blog.

    I ja vas votar a les enquestes?

    La trobada i la penjada de posts durarà un mes perquè hi hagi temps que molta gent participi.

    ResponElimina
  7. Gràcies Carme, uf no falta res encara!

    Sí, les enquestes ja les vaig votar en el seu dia.
    Novament gràcies per la paciència.

    ResponElimina